"Jestem pewien" - internetowa kampania Ergo Hestii

"Jestem pewien" - to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja promuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii, a także zaprezentowanie nowego logo firmy i zmienionej kolorystyki.

Kampania obejmuje odsłony banerowe na głównych stronach internetowych portali (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl), pełnowymiarowe spoty reklamowe (emisja przed każdym filmem "wirtualnej telewizji" - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl) oraz dedykowaną stronę internetową www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.

grafika

Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style