"Jestem pewien" - internetowa kampania Ergo Hestii

"Jestem pewien" - to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja promuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii, a także zaprezentowanie nowego logo firmy i zmienionej kolorystyki.

Kampania obejmuje odsłony banerowe na głównych stronach internetowych portali (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl), pełnowymiarowe spoty reklamowe (emisja przed każdym filmem "wirtualnej telewizji" - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl) oraz dedykowaną stronę internetową www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.

grafika

Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę