SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jimek własnym utworem promuje Play Next. „Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej”

Play rozpoczął emisję spotu, w którym muzyk Radzimir Dębski znany pod pseudonimem Jimek skomponowanym przez siebie utworem promuje ofertę Play Next. Wcześniej w bożonarodzeniowej kampanii operatora wystąpiły Urszula Dudziak wraz z córkami. - Obecna strategia reklamowa świetnie się sprawdza, nie zamierzamy jej zmieniać - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, nowy dyrektor marketingu Play.

Article

Oferta Play Next została wprowadzona pod koniec października br. Usługa opiera się na opłacanej miesięcznie subskrypcji w wysokości 45 zł bez terminowej umowy, a użytkownik obsługuje ją za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.

Teraz Play rozpoczął kampanię reklamową promującą Play Next, której głównym elementem jest muzyczny spot. W reklamie muzyk Radzimir Dębski występujący pod pseudonimem Jimek prezentuje skomponowany przez siebie dynamiczny utwór, który wykonuje na wielu różnych instrumentach elektronicznych.

Za koncepcję oraz kreację spotu odpowiada agencja Plej przy wsparciu strategicznym Melting Pot. Reklamę wyprodukowała firma OTO Film. Spot będzie emitowany głównie w internecie.

 

Bez zmian w strategii reklamowej

Spot z Jimkiem w roli głównej to ostatnio kolejna nowa reklama Play w udziałem znanych muzyków. W połowie listopada br. sieć rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię w której występują wokalistka Urszula Dudziak wraz z dwiema swoimi córkami.

Dobór głównych bohaterów w najnowszych reklamach Play świadczy o tym, że marka pozostaje przy koncepcji promowania się w spotach z pomocą znanych i rozpoznawalnych gwiazd. Potwierdza to w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sobolewski, który w październiku br. został nowym dyrektorem ds. marketingu Play zastępując na tym stanowisku Bartosza Dobrzyńskiego.

- Od wielu lat współtworzyłem tę platformę i jak pokazują wyniki Play ona świetnie działa – wyjaśnia Michał Sobolewski. - Nie planuję zmieniać tego co tak dobrze funkcjonuje. Myślę że nowy spot Play Next to będzie hit – zapowiada nowy szef marketingu Play.

Na koniec września br. sieć Play miała 15,02 mln klientów, w tym 12,72 mln aktywnych (8,99 mln abonentów i 3,74 mln użytkowników ofert prepaidowych). W trzech kwartałach br. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,1 proc. do 5,03 mld zł oraz 542,4 mln zł zysku netto (wobec 244,5 mln zł rok wcześniej).

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jimek własnym utworem promuje Play Next. „Nie zamierzamy zmieniać strategii reklamowej”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Czy tylko ja nie trawie tego gościa/grajka ?
odpowiedź
User
noki
Czy tylko ja nie trawie tego gościa/grajka ?
tak :
odpowiedź
User
099max
Ja bardziej nie trawię świątecznych reklam już w listopadzie po święcie zmarłych, kiedyś magia świąt startowała w grudniu przed Mikołajkami, obecnie gdyby mogli to pewnie już po wakacjach startowaliby z kampanią :-(
odpowiedź