SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

JJ Abrams, Banksy, Evan Spiegel i Nils Leonard wśród najbardziej kreatywnych w 2015 roku

Magazyn „Advertising Age” opublikował doroczną listę 50 najbardziej kreatywnych postaci 2015 roku. W rankingu znaleźli się między innymi artyści, technologiczni innowatorzy oraz ludzie mediów, reklamy i marketingu.

Obecne wydanie listy Creativity 50 jest jubileuszowe, ranking ukazuje się bowiem od 10 lat. Advertising Age wyróżnia w nim osoby, które w mijającym roku okazały się najbardziej kreatywne w swoich dziedzinach, a ich praca wnosi nowe wartości i potrafi być inspiracją dla innych.

„Advertising Age” podzielił swoją listę na kilka różnych kategorii. Wśród najbardziej kreatywnych ludzi reklamy znaleźli się m.in. Joe Alexander, szef kreatywny Martin Agency, Tota Hasegawa, dyrektor kreatywny agencji Wieden & Kennedy Tokio oraz Nils Leonard, szef kreacji Grey London.

W dziedzinie marketingu do grona najbardziej kreatywnych w 2015 r. trafiły Ann Lewnes kierująca marketingiem w Adobe, Amber Gadsby, dyrektor marketingu Domino’s i Miki Agrawal, szefowa i współzałożycielka Thinx.

Evan Spiegel, współtwórca i CEO Snapchata, Emmett Shear, CEO serwisu Twitch oraz Stewart Butterfield znaleźli się z kolei w gronie najbardziej kreatywnych osobistości w dziedzinie nowych technologii.

„Advertising Age” wyróżnił także najbardziej kreatywnych artystów 2015 r. W tej dziedzinie docenieni zostali JJ Abrams, reżyser najanowszej części „Gwiezdnych wojen”, malarz Banksy czy projektantka samochodów Michelle Christensen.

„Advertising Age” jest jednym z największych tytułów poświęconych mediom, reklamie i marketingowi. Powstał w Chicago w 1930 r. jako gazeta, dzisiaj ukazuje się w druku w postaci 25 numerów rocznie, a jego głównym kanałem przekazu jest serwis internetowy.

Pełna lista Creativity 50 najbardziej kreatywnych ludzi 2015 r.:

Dołącz do dyskusji: JJ Abrams, Banksy, Evan Spiegel i Nils Leonard wśród najbardziej kreatywnych w 2015 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl