SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina

Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis jak co roku przedstawia swoją reklamę świąteczną. W tym roku motywem przewodnim jest niezwykła przyjaźń chłopca i rośliny, która miała być świątecznym drzewkiem. 

Teaser reklamy John Lewis jest emitowany w mediach od 9 listopada – pokazano w nim tylko chłopca prezentującego nasionko drzewka. Spot główny przedstawia, jak wybrane przez dziecko na targu nasionko zmienia się w gigantyczną śpiewającą pułapkę na muchy, którą rodzina wyhodowała w miejsce tradycyjnej choinki. Okazało się bowiem, że zamiast zwyczajowego świątecznego drzewka została zakupiona drapieżna roślina…

Muchołówka nazwana „Snapper” zyskuje głos śpiewaka operowego Andrei Bocellego i ostatecznie trafia na zewnątrz domu swoich właścicieli. Wcześniej jednak przysparza nieco kłopotów. Puenta filmu jednak pozytywnie zaskakuje. 

Spot wypełnia pieśń słynnego włoskiego tenora “Festo”. 

Jak co roku, film reklamowy John Lewis dostarcza odbiorcom wzruszeń i pozwala wczuć się w świąteczną atmosferę.

Użyta w reklamie roślina "Snapper" pojawi się w różnych punktach styka marki z konsumentami, m.in. jako motyw świątecznej gamy produktów John Lewis, od kawy po odzież, które będą również widoczne w sklepach stacjonarnych. Klienci  będą mogli również zakupić własne (miniaturowe) wersje postaci Snappera oraz piżamy noszone przez bohaterów spotu. 

Jest to pierwsza kampania reklamowa John Lewis stworzona przez agencję Saatchi and Saatchi. Wcześniejsze były dziełem agencji Adam & Eve oraz DDB.

W świecie marketingowym John Lewis słynie z reklam z okazji świąt Bożego Narodzenia. Co roku są szeroko komentowane w mediach nie tylko brytyjskich. 

Dołącz do dyskusji: John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl