Influencerka Julia Żugaj twarzą kampanii społecznej RMF MAXXX "Glamour Toujours"

Radio RMF MAXXX rusza z kampanią społeczną "Glamour Toujours". Namawia w niej do samodzielnego zaprojektowania i noszenia kamizelek odblaskowych, by poprawić swoje bezpieczeństwo na drogach. Twarzą kampanii została influencerka Julia Żugaj, akcję wesprą też zawodniczki driftingowe Karolina Pilarczyk i Ola Fijał.

ram
ram
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpocznie się w czwartek, 25 listopada. Będzie promowana przez Julię Żugaj, Karolinę Pilarczyk i Olę Fijał w ich mediach społecznościowych, m.in. na TikToku, który został partnerem akcji i będzie ją szeroko reklamował przez cały czas trwania. Powstaną filmy z udziałem ambasadorek kampanii, a Julia Żugaj będzie też gościem programu "SHowMAXXX" w sobotę, 27 listopada od godz. 13 w RMF MAXXX.

- W ramach kampanii "Glamour Toujours" powstanie specjalna platforma internetowa, na której będzie można zaprojektować własną kamizelkę odblaskową. Bazować można na gotowych wzorach, dowolnie zmieniając kolorystykę poszczególnych elementów i dodając naszywki - informuje Krzysztof Głowiński, rzecznik prasowy Grupy RMF. W drugiej połowie grudnia Julia Żugaj wskaże spośród wszystkich propozycji cztery najlepsze, a na początku stycznia zwycięski projekt wybiorą w internetowym głosowaniu słuchacze RMF MAXXX.

Kamizelkę według wybranego wzoru uszyje w limitowanej serii polska, lokalna szwalnia, korzystając z przyjaznych środowisku materiałów, a jego autor dostanie nagrodę - 2 tys. złotych.

Dziewczyny popularne w sieci

Julia Żugaj to polska influencerka, którą na Instagramie śledzi blisko 900 tys. osób, a na TikToku ma 2,3 mln obserwujących. Jest członkinią Team X 2 - jednego z najpopularniejszych, obok Ekipy Friza, projektów w sieci, w ramach którego grupa twórców internetowych mieszka pod jednym dachem w luksusowej willi pod Warszawą, a swoje życie relacjonuje w social mediach.

grafika

Karolina Pilarczyk to podwójna mistrzyni Europy w drifcie oraz jedyna Europejka biorąca udział w najbardziej prestiżowych zawodach driftingowych Formuła Drift w Stanach Zjednoczonych. Jest autorką i prowadzi programy motoryzacyjne dostępne na platformie PolsatGO: "Drift My Ride" oraz "Mistrzowie motorspsortu". Wystąpiła w motoryzacyjnym reality show "Hyperdrive" dostępnym na platformie Netflix. Posiada także własny kanał w serwisie YouTube "Karolina CK Pilarczyk".

grafika

Ola Fijał jest dwukrotną driftingową mistrzynią Polski i należy do STW DRIFT TEAM. Na swoim koncie ma starty w ligach takich jak Czech Drift Series, CEZ Drift Championship, Drift Competition, King Of Europe i Queen of Europe. Prowadzi kanał na YouTubie "TurboSztos".

grafika

RMF MAXXX to grupa 22 stacji lokalnych i regionalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Stacja gra aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie pojawiają się lokalne serwisy informacyjne, prognozy pogody oraz wiadomości o lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"