SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Dziegieć szefową ds. digital w Burda Media Polska

Od 1 września br. Justyna Dziegieć dołączy do zespołu zarządzającego Burda Media Polska. Obejmie stanowisko chief digital officer. Zastąpi na tym stanowisku Annę Podkowińską-Tretyn, która odeszła z wydawnictwa.

Article

Dziegieć będzie odpowiadać za zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu w obszarze digital Grupy Burda, zarówno jeśli chodzi o obecne już w portfolio wydawnictwa produkty, jak i pozyskiwanie nowych.

Poprzednio Justyna Dziegieć pracowała jako e-commerce lead Poland w firmie Unilever, gdzie odpowiadała za budowę i rozwój e-commerce dla marek z portfolio Unilever. Z kolei wcześniej pracowała jako head of e-commerce w L'Oreal Poland and Baltic Hub, gdzie budowała strategię dla nowych kanałów sprzedaży w obszarze e-commerce. W swojej karierze współpracowała także z takimi markami jak Showroom.pl, Empik.com i  Answear.com.

- Bardzo się cieszę, że Justyna dołączy do zespołu Burdy w Polsce. Jej doświadczenie w budowaniu kanałów sprzedaży e-commerce jest jasnym określeniem naszej strategii w kierunku monetyzacji grup do których docieramy. Jakość kontentu, zasięgi naszych  silnych  międzynarodowych marek oraz plany rozwoju produktów w oparciu o dane to przyszłość - uważa Alexander Sorg, prezes  Burda International Polska.

Burda Polska wydaje ponad 46 magazynów, takich jak „ELLE”, „Glamour”, „Gala”, „National Geographic”, „Focus czy „Claudia” i „Dobre Rady”. W swoim portfolio ma takie portale jak: elle.pl, glamour.pl, kobieta.pl, claudia.pl, przyślijprzepis,pl, ng.pl, Focus.pl, crn.pl.

W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Dziegieć szefową ds. digital w Burda Media Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cos
Czekaj czekaj zaraz zakon mało inteligentnych a cwanych ze starej burdy Cię wykończy :)))
6 1
odpowiedź
User
do cos
wnioskuję, że ten zakon poprzedniczkę właśnie wykończył :))
9 1
odpowiedź
User
cos 2
Justyna średnio coś buduje, raczej sie lansuje, ale burda to dobre miejsce do lansu
8 2
odpowiedź
User
m
odpowiednia osoba na tym stanowisku! trzymam kciuki!
2 1
odpowiedź
User
jaba
Czekaj czekaj zaraz zakon mało inteligentnych a cwanych ze starej burdy Cię wykończy ))

Jeśli zakon jest mało inteligentny to wykończeni reprezentują jeszcze niższy poziom :-)
1 2
odpowiedź