SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Górecka-Siupik: z FoodCare do Homla

Justyna Górecka-Siupik objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Homla, działającej w kategorii sklepów home decor - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała jako dyrektor marketingu międzynarodowego w FoodCare.

Justyna Górecka-Siupik Article

Przez ostatni rok, do września br. Justyna Górecka-Siupik była dyrektorem marketingu międzynarodowego w firmie FoodCare, która jest właścicielem takich marek, jak Gellwe, Black.

Wróciła do tej firmy po ponad 3 latach pracy w firmie OTCF, która jest właścicielem marki odzieżowej 4F. Była tam dyrektorem marketingu.

Od czerwca 2011 roku do kwietnia 2014 roku w dziale marketingu FoodCare była najpierw senior brand marketing managerem, a potem dyrektorem kategorii.

Od 2005 do 2011 roku pracowała w Euro Trade na stanowisku international brand managera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Górecka-Siupik: z FoodCare do Homla

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pracownik
W Euro-Trade od 2005r. pracowała początkowo jako specjalista ds. marketingu.
8 8
odpowiedź