SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Juwenaliowa promocja Pepsi

Odważ się na więcej - skocz na bungee

W maju, w czasie trwania Juwenaliów w 4 największych aglomeracjach odbyły się eventy zorganizowane przez agencję BTL Point Group dla firmy Pepsi Cola. Celem imprez było bezpośrednie dotarcie do studentów z hasłem: "Odważ się na więcej - skocz na bungee".

Mechanizm działań był prosty: na terenie Juwenaliów stworzone zostało stoisko sprzedażowe, gdzie można było zakupić napoje Pepsi: Mirindę, 7UP, Ice Tea, MD, Pepsi. Wsparciem sprzedaży była dystrybucja ulotek-kuponów. Uczestnicy imprez mieli do wyboru dwie opcje: kupić 4 napoje Pepsi i dostać gadżet lub odważyć się na więcej i za zakup 8 butelek Pepsi skoczyć na bungee. Za zakup 1 butelki napoju Pepsi na ulotce-kuponie stawiana była 1 pieczątka.

Taka forma komunikacji okazała się strzałem w dziesiątkę, a możliwość skoku na bungee była motywacją do zakupu 8 butelek Pepsi. W czasie 4 eventów, w których uczestniczyło około 105 000 osób, wykonano 437 skoki i sprzedano ponad 3 500 butelek napojów Pepsi.

Za opracowanie koncepcji działań, kreacje i produkcję materiałów oraz realizację akcji odpowiedzialna była agencja BTL Point Group.

Dołącz do dyskusji: Juwenaliowa promocja Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl