K+Group pracuje dla marki piwa Iguana

Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K+Group pracuje dla marki piwa Iguana

Browar Piotrków to polski browar regionalny, do którego należą m.in. marki piwa Trybunał, Cornelius i Beczkowe. W sierpniu producent wystartował z działaniami promującymi Iguanę, prebiotyczne piwo bezalkoholowe z błonnikiem i kompletem 20 aminokwasów. W tym celu firma nawiązała współpracę z K+Digital, należącą do K+Group agencją mediową i e-commerce.

Do zadań zespołu należą działania reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), obejmujące przygotowanie komunikacji i kreacji, a także bieżącą obsługę. Dodatkowo agencja odpowiada za działania eventowe dla marki oraz przygotowanie i produkcję materiałów custom publishingowych. Realizację działań w zakresie kreacji i mediów społecznościowych wspierają zespoły K+Creative i K+PR. Obszar współpracy w obszarze digital obejmuje Polskę oraz wybrane rynki CEE.

Działania reklamowe rozpoczęły się w sierpniu, natomiast prace związane z projektem w maju br.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych