K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset

W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Media prowadzi jesienną kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych Eset. Współpraca z marketerem trwa do końca roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset

Kampania kierowana jest do właścicieli małych i średnich firm i bazuje na sloganie „od tego jest ESET”. Działania prowadzone są w radiu, prasie i digitalu (display i video). Całość uzupełniają mailingi.

Start akcji poprzedziły badania jakościowe, zrealizowane z reprezentantami grupy docelowej.

K2 Media oprócz obsługi mediowej koordynowała także prace kreatywne. Za ten obszar odpowiada z kolei agencja digitalowa Artegence.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe