SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 przejmuje od Leo Burnett obsługę reklamową Samsunga

W wyniku wygranego przetargu K2 została główną agencją kreatywną obsługującą produkty z kategorii visual display (telewizory oraz soundbary) polskiego Samsunga. Poprzednio tymi działaniami zajmowała się agencja Leo Burnett (grupa Publicis).

Article

K2 odpowiedzialna jest za całościową realizację kampanii ATL-owych oraz tworzenie konceptu kreatywnego dedykowanego kanałom digitalowym. Postępowanie przetargowe miało charakter wieloetapowy, trwało od jesieni ubiegłego roku.

Pierwszą kampanią realizowaną przez K2 dla marki Samsung jest launch nowej linii telewizorów QLED.

Współpraca pomiędzy agencją i klientem ma charakter stały.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 przejmuje od Leo Burnett obsługę reklamową Samsunga

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona malecka
BrawoK2!!
0 0
odpowiedź
User
brawo.
Brawo Filip!
0 1
odpowiedź
User
Iwona S
Brawo Leo Burnett! Znow dzieki Wam ktoś u konkurencji ma prace!!:)
0 0
odpowiedź