SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

K2 wpływa na nowe wody

Interaktywna agencja K2 Internet jest gotowa do startu na nowych kierunkach

Firma zainwestowała 700 tys. zł, co pozwoli jej na znaczne poszerzenie zakresu działalności. Zajmie się m.in. outsourcingiem całych systemów marketingowych, w tym np. sprzedażą usług bankowych przez internet, a także e-commerce czy public relations on-line. Środków na rozwój dostarczyli akcjonariusze - fundusze bmp i CEEV oraz członkowie zarządu agencji. Fundusze bmp AG i CEEV zwiększyły zaangażowanie o 500 tys. zł, obejmując tym samym 41 proc. akcji. Pozostałe 200 tys. zł pochodzi od założycieli i członków zarządu. Teraz agencję czeka ostatni etap ekspansji - wzmożona rekrutacja. Z danych nie zatwierdzonych jeszcze przez audytora wynika, że w ubiegłym roku sprzedaż K2 Internet przekroczyła 6,3 mln zł, a EBITDA 0,8 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 wpływa na nowe wody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl