K2 zmienia pozycjonowanie i identyfikację (wideo)

Agencja interaktywna K2 wprowadza nową identyfikację wizualną i zmienione pozycjonowanie. Jednocześnie w nowej odsłonie rusza serwis internetowy firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna K2 ma podkreślać, że agencja ta od kilku lat nie zajmuje się tylko internetem, lecz przygotowuje kampanie o charakterze interaktywnym prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji. - Czujemy, że do nas jako największej agencji interaktywnej w Polsce należy edukowanie rynku, że interakcja przenika do wszystkich mediów - argumentuje Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający K2. - Kody mobilne w prasie, aplikacje portalowe w telewizorze, konkurs facebookowy w radio, reklamy telewizyjne na YouTubie - te możliwości interakcji z odbiorcą, które daje technologia, popychają cały rynek reklamy do przodu - opisuje.

Nowa identyfikacja K2 to wynik eksperymentów kreatywnych prowadzonych przez zespół agencji. - Grillowaliśmy cynę, mieszaliśmy glukozę, powiększaliśmy biust na syrenie, czyli po prostu przyjemnie się bawiliśmy - relacjonuje Bartosz Koj, art director K2.

Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji agencji w odpowiedni sposób zmieniono jej serwis internetowy, działający pod adresem k2.pl. Strona jest oparta na standardach HTML5, CSS3 i JavaScript oraz przystosowana do przeglądania na tabletach i smartfonach.

grafika

Wszystkie zmiany w identyfikacji i serwisie K2 we własnym zakresie przygotował i wdrożył zespół agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu