Kabaret Paranienormalni kolejny rok będzie promować markę Lancerto

Marka mody męskiej Lancerto przedłużyła współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 roku. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych. Współpraca trwa od 2021 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kabaret Paranienormalni kolejny rok będzie promować markę Lancerto

Partnerstwo będzie widoczne w sesjach zdjęciowych, podczas eventów marki Lancerto, a przede wszystkim w mediach społecznościowych. W ramach dotychczasowej dwuletniej współpracy Lancerto towarzyszyło artystom na trasach koncertowych, eventach i spotkaniach biznesowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-malysz-lancerto-reklama ##

– Paranienormalni to jeden z najpopularniejszych polskich kabaretów, dlatego niezwykle cieszymy się, że to właśnie my możemy wspierać zespół w budowaniu ich pozytywnego wizerunku, przedłużając nasze partnerstwo na kolejny rok. To, co nas łączy, to energia i nowoczesność, ale z nutką klasyki. 18 urodziny, które Kabaret właśnie obchodzi, to idealny moment, by pokazać się jeszcze szerszej publiczności – mówi Michał Grochala, brand manager Lancerto.

W skład kabaretu wchodzą Robert Motyka, Michał Paszczyk, Jarosław Pająk i Rafał Kadłucki

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu