Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media

Agencja Kamikaze po wygranym przetargu jest odpowiedzialna za obsługę marki Carlsberg (należącą do Carlsberg Polska) w mediach społecznościowych. Będzie dla niej pracować do końca br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w social media

Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w social media w 2018 r.

- Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynku - mówi  Anna Włodkowska, senior marketing specialist w Carlsberg Polska.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili Carlsberga na Facebooku i Instagramie, jak również będzie wspierać markę w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku. Firmy nie ujawniają, ile i jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.

Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]