Kamil Stoch w kampanii Cartoon Network apeluje do młodzieży: „Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Ruszyła szósta edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj", organizowanej przez stację Cartoon Network. Tegorocznym ambasadorem projektu jest skoczek narciarski Kamil Stoch.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kamil Stoch w kampanii Cartoon Network apeluje do młodzieży: „Bądź kumplem, nie dokuczaj"

Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj" promuje model koleżeńskich zachowań i przeciwdziała dokuczaniu rówieśnikom. W tym roku ambasadorem kampanii został znany skoczek narciarski Kamil Stoch.

- Wartości takie jak życzliwość i fair play są mi szczególnie bliskie. Od kiedy pamiętam, kierowałem się nimi zarówno w sporcie, jak i w życiu. Dobro powraca – z tym przekazem chciałbym dotrzeć do każdej miejscowości, do każdej szkoły, do każdego dziecka. Apeluję do nauczycieli, opiekunów i rodziców: bądźmy w jednej drużynie, wspólnie realizujmy odpowiedzialną misję szerzenia wzajemnego szacunku - komentuje Stoch.

Na stronie kampanii Badzkumplem.cartoonnetwork.pl/ zamieszczono bezpłatne materiały edukacyjne przygotowane przez Centrum Edukacji Obywatelskiej: scenariusze lekcji, przewodnik metodyczny dla nauczycieli, minizadania i miniprojekty dla uczniów szkół podstawowych. Klasy, które przyłączą się do akcji, otrzymają certyfikat „Klubu Kumpli”. Na stronie udostępniono również porady dla dzieci i rodziców przygotowane we współpracy z Pracownią Psychologiczną NINTU.

W ramach kampanii powstał raport „Co wpływało na dzieci pozytywnie podczas izolacji?”, który stworzono na podstawie badań przeprowadzonych przez WarnerMedia / Quantilope.

Akcja Cartoon Network „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa do 20 grudnia i będzie wsparta komunikacją w mediach społecznościowych, ogólnopolską kampanią telewizyjną i działaniami PR. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy nc+ i w Internecie emitowany będzie spot z udziałem Ambasadora.

Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Komunikację social media, PR i współprace z partnerami prowadzi agencja dotrelations. Za koncepcję spotu, kreację oraz produkcję materiałów wideo odpowiadają 180heartbeats + JUNG v. MATT wraz z domem produkcyjnym F25.

W ubiegłym roku ambasadorem akcji „Bądź kumplem, nie dokuczaj" był piłkarz Robert Lewandowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska