SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamila Szklarz: z Digital Business Intelligence do SalesTube

Kamila Szklarz przeszła z londyńskiej agencji Digital Business Intelligence (Havas Media Group) do SalesTube (Group One), gdzie objęła stanowisko senior digital analyst.

 

Kamila SzklarzArticle

Szklarz będzie odpowiedzialna za rozwój oferty dotyczącej optymalizacji konwersji i personalizacji serwisów klientów agencji Group One.

Kamila Szklarz karierę zawodową związaną z analityką internetową rozpoczęła ponad 4 lata temu w agencji Conversion. Przez ostatnie 2,5 roku pracowała w londyńskiej agencji DBI (Digital Business Intelligence) należącej do Havas Media Group, gdzie współpracowała z markami z branży turystycznej, transportowej, ubezpieczeniowej, FMCG i telekomunikacyjnej.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamila Szklarz: z Digital Business Intelligence do SalesTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl