SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamila Wałczyk dyrektorem Agencji Reklamy Polskiego Radia

Kamila Wałczyk została w środę powołana przez zarząd PR na stanowisko dyrektora Agencji Reklamy Polskiego Radia.

Wałczyk zastąpiła odwołaną tydzień temu Teresę Ziółkowską, która kierowała agencją od stycznia 2007 roku.

Kamila Wałczyk z rynkiem radiowym związana jest od 1999 roku. Pracowała m.in. w działach handlowym i projektów specjalnych w Grupie Radiowej Agory we Wrocławiu. Od 2002 roku związana z Radiem Wrocław SA. Najpierw jako handlowiec później szef sprzedaży Radia Wrocław i Radia RAM. Od 2008 roku była dyrektorem Marketingu i Promocji obu tych stacji.

Według cennikowych danych Expert Monitora cennikowe wpływy reklamowe Polskiego Radia SA wyniosły w 2009 roku 148 mln zł i były o 15 proc. niższe niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Kamila Wałczyk dyrektorem Agencji Reklamy Polskiego Radia

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
To jest kolejny przykład kolesiowego traktowania kadr w PR S.A. Prezes z Wrocławia, kolega ze studiów prezesa z-cą dyr. Programu I a teraz dyrektor reklamy. Kto nastepny?
odpowiedź
User
Robert Błaszczyk
Pogratulować mądrej decyzji. Ludzie nauczeni pracy w urynkowionych w pełni stacjach komercyjnych, dzisiaj jak na przykładzie Biura Reklamy Radia Wrocław, udowodnili, że publiczne media można i trzeba skutecznie sprzedawać. Częściowe uzależnienie od niepewnego abonamentu jest dzisiaj szansą, którą specjaliści od sprzedaży powinni wykorzystać.
odpowiedź
User
niezle

? kolega ze studiów prezesa z-cą dyr. Programu I - o kogo chodzi? jak si nazywa?
odpowiedź