SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Pakietów w InterCity z Just

W trakcie długiego weekendu ruszy pierwsza kampania przygotowana przez Just dla PKP InterCity.

 Jej celem jest sprzedaż Pakietów Wojażer – specjalnej, atrakcyjnej cenowo oferty zakupu biletów na pociągi Intecity, Express oraz TLK. Kampania ta została przygotowana z myślą o klientach, którzy do tej pory nie korzystali z usług IC i jest ograniczona w czasie.

Just przygotował dwa lekkie, piętnastosekundowe spoty telewizyjne: pierwszy – emitowany w dniach poprzedzających promocję (4-7 maja) oraz drugi, obecny na antenie w okresie sprzedaży Pakietów, czyli 8-15 maja. Idea kreatywna opiera się na przeniesieniu megafonu – ikony informacji kolejowej, do kiosków Ruchu, które prowadzić będą sprzedaż Pakietów. Kampanię telewizyjną uzupełniają reklamy w internecie, na portalu Interia.pl, spot radiowy emitowany w RMF FM oraz  plakaty informacyjne w punktach sprzedaży Ruchu, który jest partnerem akcji.

 Zakupem mediów zajął się Media Concept.

Wkrótce wystartuje też długofalowa kampania wizerunkowa PKP IC, która była przedmiotem wygranego przez Just przetargu.

Dołącz do dyskusji: Kampania Pakietów w InterCity z Just

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl