SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Nordea Profit Plus

Nordea Profit Plus - Najwyższa stopa zwrotu z inwestycji

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanie promującą polisę ubezpieczeniową Nordea Profit Plus. Kampania przewiduje emisję reklam w "Gazecie Wyborczej" w najbliższych tygodniach.

- Zdecydowaliśmy się na intensywną kampanię generującą dużą częstotliwość w krótkim, trzytygodniowym okresie - mówi Sławomir Ronkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Zależy nam na wywołaniu bezpośredniej reakcji potencjalnych klientów, polegającej na pozyskiwaniu szczegółowych informacji w Call Centre. Naszym klientom, którzy posiadają konto elektroniczne dajemy możliwość zainwestowania w polisę przez Internet.

Kreacja reklamy jest dziełem agencji Mediafocus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group. Wsparcie kampanii zapewnia trójmiejska agencja PR Actia Forum.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Nordea Profit Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl