SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa pralek Siemensa

Pod koniec kwietnia rozpoczął się pierwszy etap kampanii reklamowej nowych pralek z linii dessous & more marki Siemens

Pralki dessous & more to linia 7 nowoczesnych urządzeń ze specjalnym programem do prania delikatnej bielizny osobistej z koronek, jedwabiu i cienkich syntetyków. Pralki te uzyskały rekomendację znanego producenta bielizny firmy Triumph International.

Kampania przebiega pod hasłem: "Dessous & more - tak delikatne jak Twoja bielizna". Na pierwszy etap kampanii, który potrwa do początku lipca, składają się liczne działania BTL: akcje z promotorami prowadzone w wybranych sieciach i sklepach AGD, konkurs dla ostatecznych klientów oraz materiały POS np. standy, zawieszki na pralki, ulotki. Dla szczególnie zainteresowanych przygotowany został też prezent - specjalny woreczek do prania bielizny w pralce. Klientki, które wypełnią ulotkę konkusową i zaproponują oryginalne hasło reklamowe dla nowych pralek mają szansę wygrać jedną z 3 pralek lub jeden z 25 zestawów eleganckiej bielizny. Wszystkie materiały BTL przygotowała agencja 3 M z Białegostoku (wykorzystane w materiałach zdjęcie modelki jest własnością firmy Triumph International).

Na wrzesień planowany jest drugi etap kampanii reklamowej - kampania prasowa, która potrwa do końca grudnia. Za stronę kreatywną kampanii odpowiedzialna będzie agencja 3 M, a zakupem powierzchni reklamowej w prasie zajmie się agencja Media Direction.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa pralek Siemensa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl