SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Toyoty

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało intensywną, ogólnopolską kampanię reklamową dla Toyoty Prius

Kampania reklamowa, przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland, ma na celu poinformowanie Klientów o nowej ofercie Toyoty oraz zwiększenie ich zainteresowania oferowanym modelem. Tytuł kampanii - "Toyota Prius. Przyszłość zaczyna się dziś." - jest nawiązaniem do nowoczesnego i niecodziennego rozwiązania technicznego, zastosowanego w Toyocie Prius. Jest nim napęd hybrydowy. Toyota jako pierwsza wprowadziła go do seryjnej produkcji. W innych krajach, w tym także w USA, pojazdy korzystające z tego rozwiązania cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Napęd hybrydowy, w który wyposażony jest samochód, to połączenie silnika spalinowego oraz elektrycznego. Zależnie od potrzeb samochód korzysta z mocy płynącej z obu silników, dostosowując ją do charakteru jazdy. Poza tym napęd hybrydowy uważa się za bardzo praktyczne rozwiązanie, ponieważ silnik elektryczny samoczynnie doładowuje się podczas każdej przejażdżki. Wspaniała dynamika jazdy towarzyszy bardzo niskiemu zużyciu paliwa, a także niewielkiej emisji substancji szkodliwych.

Grupą docelową kampanii reklamowej są dla nowej Toyoty Prius są wykształceni mężczyźni powyżej 30. roku życia, mieszkający w dużych miastach. Nie boją się korzystać z rozwiązań nowoczesnych i technologicznie zaawansowanych, jakość i wydajność ma dla nich duże znaczenie. Nieustannie poszukują rzeczy niezwykłych i pragną się wyróżniać.

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało wyjątkową kampanię reklamową, wspierającą wejście Toyoty Prius na polski rynek. Liczne działania reklamowe obejmują telewizję, prasę oraz internet.

Kampania telewizyjna zostanie przeprowadzona na dwóch poziomach: w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) oraz tematycznych (TVN24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery).

Kampania w stacjach ogólnopolskich rozpocznie się emisją 60-sekundowych reklam w specjalnie wyselekcjonowanych pasmach w postaci: ogłoszeń płatnych oraz ekskluzywnych bloków reklamowych na 100% wyłączności. Reklamy Toyoty Prius pojawia w TVP1 - po Sporcie, a przed Pogodą oraz w TVN - po Faktach, a przed Sportem. W dalszej części kampanii emitowane będą spoty 30-sekundowe.

W stacjach tematycznych, oprócz emisji 60-sekundowych spotów, przeprowadzone zostaną liczne nietypowe działania specjalne, przygotowane we współpracy z TVN24 i TVN Turbo. W TVN24 oprawa graficzno-dźwiękowa, otwierająca bloki reklamowe z 60-sekundowymi spotami Priusa, zostanie specjalnie dostosowana do wyglądu i charakteru kampanii. Jednocześnie, na antenie TVN24 - poza blokami reklamowymi - pojawi się seria ośmiosekundowych plansz z pytaniami i odpowiedziami, dotyczącymi podstawowych elementów charakteryzujących najnowszy model Toyoty.

W TVN Turbo oprawa graficzna bloków reklamowych również zostanie dopasowana do wyglądu i charakteru kampanii Priusa. Równolegle w trakcie programów, w pasmach najlepiej docierających do grupy docelowej, pojawiać się będą reklamy w postaci niestandardowych wymiarów info-barów, zamieszczonych na dole ekranu.

Kampania prasowa zostanie przeprowadzona w trzech grupach tytułów: opiniotwórczych, naukowo-technicznych oraz lifestyle'owych. Komunikacja bazować będzie na wielu niestandardowych formach reklamy: insertach z kalką techniczną, dziurach w okładkach (prowadzących do charakterystycznych elementów reklamy Priusa), konsekutywnych paskach na dole stron (prowadzących do całostronicowych reklam), konsekutywnych stronach, banderolach oraz specjalistycznych advertorialach, połączonych ze standardową reklamą.

Kampanię prasową będzie można zobaczyć w takich pismach jak: "Polityka", "Newsweek", "Playboy", "National Geographic", "Men's Health", "Świat Nauki", "Świat Techniki". Dodatkowo, do lipcowego wydania "Harvard Business Review" zostanie dołączony obszerny informator, opisujący w szczegółach najnowszą generację Priusa.

Kampania internetowa będzie prowadzona równolegle do działań telewizyjnych i prasowych. Reklama pojawi się na stronach, których możliwość dotarcia do grupy docelowej jest największa, czyli m.in.: Onet.pl, Polityka.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, a także na stronach związanych z najnowszymi odkryciami naukowo-technologicznymi (Technopolis.onet.pl, Focus.pl) oraz na kilku witrynach o charakterze biznesowym. Kampania będzie bazować na dwóch formach reklamy: top layerach oraz rozwijanych billboardach.

Za stronę kreatywną całej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Toyoty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl