SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa TP SA

Russell odpowiada za kreację reklam nowych planów telefonicznych TP

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kampanię dla Telekomunikacji Polskiej SA, której celem jest poinformowanie o nowych planach telefonicznych, zainteresowanie nimi klientów i zachęcenie do ich zamówienia - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

Dzięki nowemu abonamentowi można rozmawiać we wszystkie wieczory i weekendy za darmo. Kampanii towarzyszy hasło "Rozmawiaj do woli". Komunikat reklamowy adresowany jest do osób w wieku 25-45 lat, mieszkających w miastach, o zarobkach powyżej średniej. Za kreację spotów reklamowych odpowiada Peter Russell, dyr. kreatywny DDB Warszawa. Obsługą budżetu mediowego zajął się Initiative Warszawa. Film reklamowy przygotowało studio Banana Split.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa TP SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl