SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Trójki

Wiosenna kampania reklamowa Trójki

"Radość słuchania" to nowe hasło radiowej Trójki związane z kampanią wizerunkową stacji, która rozpocznie się w marcu br. Celem kampanii jest wzmocnienie marki oraz maksymalny wzrost udziałów w rynku słuchalności. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Martis, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się sama Trójka przy udziale Biura Promocji Polskiego Radia S.A.

Pierwszym etapem działań reklamowych będzie kampania w prasie, która obejmie dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Super Express), tygodniki opinii ( Wprost, Polityka, Newsweek, Przekrój) oraz miesięczniki (Claudia, Businessman Magazine, Pani). W kwietniu reklama Trójki ukaże się na nośnikach reklamy zewnętrznej ( backlighty firmy AMS, 300 lokalizacji - 50 tablic rotowanych co 2 tygodnie). W Warszawie jest także eksponowany wielkoformatowy billboard, znajdujący się na budynku Polskiego Radia S.A.

Również w kwietniu rozpocznie się kampania telewizyjna na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN 24 oraz w sieci kin Cinema City i IMAX w ośmiu największych miastach w Polsce. Reżyserem i producentem spotu reklamowego jest Andrzej Jakimowicz, laureat "Paszportu Polityki", twórca filmu pt. "Zmruż oczy".

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Trójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl