SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania soku Caprio (Maspex)

14 kwietnia rozpoczęła się telewizyjna kampania (Polsat, TVP, TVN) soku Caprio

14 kwietnia rozpoczęła się telewizyjna kampania (Polsat, TVP, TVN) soku Caprio. W emitowanym spocie reklamowym młode małżeństwo rozkłada swój niewielki stolik do dużego, a potem jeszcze większego, w efekcie ogromnego stołu. Wszystko dlatego, żeby napić się soku Caprio. Soku Caprio jest tak dużo, że trzeba podzielić się nim z bliskimi. Z Caprio można być dużo bardziej rodzinnym. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a zakupem i planowaniem mediów zajął się Initiative Media.

Celem reklamy jest budowanie wizerunku Caprio jako marki, która oferuje wyjątkowo atrakcyjną "transakcję" dla konsumentów. Jednocześnie celem jest budowanie emocjonalnej więzi z konsumentem, jak również zaprezentowanie nowego opakowania.

Grupę docelową stanowią kobiety posiadające rodziny, mieszkające w miastach, aktywne zawodowo, niemniej jednak życie rodzinne jest dla nich szczególnie ważne. Są to osoby, które mają duży krąg krewnych jak również znajomych, z którymi bardzo często lubią spotykać się w zaciszu domowym.

Dołącz do dyskusji: Kampania soku Caprio (Maspex)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl