SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania "Stop Pedofilom" w telewizji

Telewizyjna kampania społeczna "Stop Pedofilom" rusza

Wkrótce rozpocznie się emisja filmu zrealizowanego do kampanii społecznej przeciwko pedofilii "Stop Pedofilom" przygotowanej przez agencję TBWA na zlecenie Fundacji Kidprotect.

"Przygotowanie filmu wzbudziło wiele emocji w osobach bezpośrednio zaangażowanych w jego produkcję. Ostatnio medialnie nagłośnione przypadki pedofilii i dyskusja, jaka wokół nich rozgorzała pokazują na istotny społecznie wymiar problemu. Jedynie jego odpowiednie nagłośnienie i uczciwe przedstawienie mogą przyczynić się do walki z wykorzystywaniem nieletnich. Mam nadzieje, że film ten spotka się z zainteresowaniem i w znaczący sposób przyczyni się do wzbogacenia dyskusji. Kampania już dziś wzbudziła uwagę nawet mediów światowych np. uzyskaliśmy pozytywne reakcje ze strony prasy holenderskiej" - mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.

Intencja kampanii jest uświadomienie, że internet jest miejscem gdzie pedofile mają ułatwiony dostęp do dzieci wykorzystując ich nieświadomość. Kreacja filmu jest bardzo sugestywna. Strzałka pojawiająca się na ekranie, która kieruje huśtawką z dziewczynką pokazuje jak łatwo można manipulować nieświadomymi tego dziećmi. Tak właśnie ich bezbronność i naiwność wykorzystują pedofile działający w sieci
 
Spot telewizyjny przygotowany przez TBWA pt. "Huśtawka" emitowany będzie w stacjach telewizyjnych TV4, TV Puls, MTV, MTV Classic oraz w kinach.

Oprócz telewizji, reklamy ukazują się także w prasie i w internecie. Bezpłatnie, layouty prasowe przedstawiające dzieci zamieścili na swych stronach "Polityka", "Newsweek Polska", "Forum", "Charaktery", "Viva" oraz magazyn "Benefit". Do kampanii przyłączył się również portal internetowy Onet.pl, firma Mbm Ontrack, zajmująca się odzyskiwaniem danych komputerowych oraz Net Art - dostawca usług ISP.

Film "Stop Pedofilom" zrealizowany został przez OTO Studio Filmowe. Reżyserią do filmu zajął się Damian Pietrasik. Za kreację w TBWA odpowiedzialni są: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski - Dyrektorzy Kreatywni, Robert Chudzik, Art Director oraz Joanna Mazurek, Copywriter.

Cel kampanii: zwrócenie uwagi dorosłych na zagrożenie pedofilią w sieci
Klient: Fundacja Kidprotect
Przedstawiciel klienta: Jakub Śpiewak
Agencja:TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski

Art director: Darek Rzontkowski, Robert Chudzik
Copywriter: Joanna Mazurek
Tytuł filmu: "Huśtawka"
Reżyseria: Damian Pietrasik
Operator kamery: Damian Pietrasik
Dom Produkcyjny: OTO Studio Filmowe
Producent: Maciej Strzeszewski
Kierownik Produkcji: Daga Strzeszewska
Studio Postprodukcyjne: ORKA
Montaż: Robert Gryka
Efekty Specjalne: Mariusz Rokicki
Studio Dźwiękowe: Genetix
Realizator Dźwięku: Jarek Wójcik
Media: tv, kina

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania "Stop Pedofilom" w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl