SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kampania „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” podbija internet

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała głośną kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która od wczoraj podbija polski Facebook.

Article

Działania prowadzone pod hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” służą zbieraniu środków na działania statutowe Fundacji Rak’n’Roll, czyli m.in. wsparcie chorych, społeczne akcje świadomościowe oraz organizację warsztatów edukacyjnych.

- Przygotowując kampanię zdecydowaliśmy się na przewrotny komunikat, dzięki czemu udało się zrealizować założenia fundacji, która w mówieniu o chorobie nowotworowej przeciwstawia się standardowej - stereotypowej i smutnej - komunikacji. Zależało nam na tym, aby kreacja nie wywoływała częstego przy takich przekazach przygnębienia, ale zarażała pozytywną energią, stanowiąca fundament działalności Rak’n’Roll. Mówiąc językiem nieformalnym i potocznym, skupiliśmy się w przekazie na aspektach bardzo ważnych z punktu widzenia podopiecznych fundacji - powiedział Jacek Maciejewski, creative director Euro RSCG 4D.

Kampania realizowana przez cały kwiecień obejmować będzie reklamę w kinach (Cinema City), prasie, radiu, internecie, a także działania bezpośrednie w sieciach: salonów bieliźniarskich, fryzjerskich oraz klubów fitness.
 


- Jesteśmy fundacją młodą i po raz pierwszy korzystamy z możliwości wsparcie działań Rak’n’Roll w takiej formie, dlatego każda złotówka jest dla nas naprawdę na wagę złota. Mam nadzieję, że cała nasza dotychczasowa działalność to najlepszy argument na to, aby rozliczając PIT pamiętać właśnie o nas -
dodała Magda Prokopowicz, szefowa Rak’n’Roll Wygraj Życie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” podbija internet

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
rewelacja - gratulacje!!!
0 0
odpowiedź
User
laik
beznadzieja i glupota. zenada, zal.pl
0 2
odpowiedź
User
can
@laik - żal mi Ciebie smutny baranie
0 0
odpowiedź
User
Bruce
Bardzo dobra robota, brawo Magda.
0 0
odpowiedź
User
luminita
Świetny przekaz! Powodzenia dla fundacji!
0 0
odpowiedź
User
Ania
Sukces jaki został osiągnięty- niewątpliwy rozgłos
To, czego nie przewidziała najwyraźniej agencja- lekceważenie problemu; jeśli miarą sukcesu ma być zebranie środków (1%) to może się nie udać. Widziałam po reakcjach moich znajomych- owszem, byli rozbawieni i na tym koniec. Wątpię czy ludzie rozpoznają w tej kampanii poważny problem społeczny który zechcą wesprzeć finansowo.Odnosząc się do wcześniejszej wypowiedzi laika- obawiam się, że trochę tak. Szkoda.
0 0
odpowiedź
User
Asja
czad!!!
0 0
odpowiedź
User
Halinka
Rak czy mastektomia, choroba w ogóle, to zbyt poważny temat by konkurować o "świetny przekaz"… Łatwe i fajne dla osób, których to nie dotyczy, i które łatwo i szybko to zignorują. Podejście do chorób musi być poważne, by budzić wrażliwość.
0 0
odpowiedź
User
ewa
"Halinka" napisał(a): Rak czy mastektomia, choroba w ogóle, to zbyt poważny temat by konkurować o 'świetny przekaz'… Łatwe i fajne dla osób, których to nie dotyczy, i które łatwo i szybko to zignorują. Podejście do chorób musi być poważne, by budzić wrażliwość.

Zgadzam sie z Panią. Dodam jeszcze, ze takie trywializowanie tego prawdziwego dramatu bedzie wzmacniac znieczulice. Ja też udawalam silna, a kiedy sily mi na chwile zabraklo , uslyszalam - ' nie dramatyzuj'. Niestety uwazam , że ten slogan jest poprostu trywialny nastawiony na kolejny komercyjny sukces firmy reklamowej, która go wymyslila. Trzymam palce ze fundacje i podziwiam dziewczyny, ktore walcza juz nie tylko o siebie....jednak nie zagalopujcie sie prosze i nie straccie z oczu tych dla ktorych rak wcale nie jest taki cool, ze dzieki niemu ma sie dostep do cyckow, wlosow i dragow ;-((((.
0 0
odpowiedź
User
Kiki
Fajny pomysł, prawdę mówiąc dzięki takiemu podejściu do marketingu kojarzę tę organizację jako jedną z niewielu zajmujących się takimi chorobami. Kto powiedział że "niepoważne" podejście do problemu jakim jest choroba zabija wrażliwość? Myślę że optymizm i poczucie humoru którymi naznaczona jest działalność tej fundacji, przynosi więcej pożytku jej podopiecznym niż lamentacje nad ich losem.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry