Kampania „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” podbija internet

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała głośną kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która od wczoraj podbija polski Facebook.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Kampania „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” podbija internet

Działania prowadzone pod hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” służą zbieraniu środków na działania statutowe Fundacji Rak’n’Roll, czyli m.in. wsparcie chorych, społeczne akcje świadomościowe oraz organizację warsztatów edukacyjnych.

- Przygotowując kampanię zdecydowaliśmy się na przewrotny komunikat, dzięki czemu udało się zrealizować założenia fundacji, która w mówieniu o chorobie nowotworowej przeciwstawia się standardowej - stereotypowej i smutnej - komunikacji. Zależało nam na tym, aby kreacja nie wywoływała częstego przy takich przekazach przygnębienia, ale zarażała pozytywną energią, stanowiąca fundament działalności Rak’n’Roll. Mówiąc językiem nieformalnym i potocznym, skupiliśmy się w przekazie na aspektach bardzo ważnych z punktu widzenia podopiecznych fundacji - powiedział Jacek Maciejewski, creative director Euro RSCG 4D.

Kampania realizowana przez cały kwiecień obejmować będzie reklamę w kinach (Cinema City), prasie, radiu, internecie, a także działania bezpośrednie w sieciach: salonów bieliźniarskich, fryzjerskich oraz klubów fitness.  

grafika

- Jesteśmy fundacją młodą i po raz pierwszy korzystamy z możliwości wsparcie działań Rak’n’Roll w takiej formie, dlatego każda złotówka jest dla nas naprawdę na wagę złota. Mam nadzieję, że cała nasza dotychczasowa działalność to najlepszy argument na to, aby rozliczając PIT pamiętać właśnie o nas - dodała Magda Prokopowicz, szefowa Rak’n’Roll Wygraj Życie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]