SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twórcy znani z Kanału Sportowego w nowym programie Kanału Zero

Kanał Zero ruszył z nowym programem „Zero Presji”. To audycja z udziałem stand-uperów, którą prowadzą Kacper Ruciński i Cezary Sikora. Projekt Krzysztofa Stanowskiego zbliża się do miliona subskrypcji na YouTube.
 

Kanał Zero, fot. YouTube Kanał Zero Kanał Zero, fot. YouTube Kanał Zero

W ostatnią sobotę wieczorem Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego zaprezentował nowy format: „Zero Presji”. To program rozrywkowy, w którym w roli prowadzących występują stand-uperzy Kacper Ruciński i Cezary Sikora. W pierwszym odcinku zaprosili do współpracy znajomych z branży: Wiolę Walaszczyk oraz Michała Leję.

Czytaj także: Kanał Zero rozda złoto w konkursie

Ruciński i Sikora mieli wcześniej okazję występować także w Kanale Sportowym. Ten drugi do jesieni ub.r. był prowadzącym „KS Poranek”. Obaj zaś prowadzili w Kanale Sportowym przez kilka tygodni format „Comedy Park”. Program zdjęto po trzech odcinkach. 

Kacper Ruciński i Cezary Sikora prowadzą nowy program Kanału Zero

Pierwszy odcinek „Zero Presji” doczekał się do poniedziałkowego poranku ponad 137. tys. wyświetleń. To kolejny „lżejszy” format zaproponowany ostatnio widzom Kanału Zero. Kilka dni temu wystartował cykl „Zero Kultury”, który prowadzą youtuber Maciej Dąbrowski (Człowiek Warga), prezenter Radia Zet Marcin Sońta i były szef Filmwebu Michał Walkiewicz. 

Krzysztof Stanowski przekazał w lutym br. portalowi Wirtualnemedia.pl: „Polityki u nas jest chyba trochę więcej niż będzie później. Z kolei nasz dział rozrywki nie jest też do końca ukształtowany. Dwie osoby dojdą w marcu i będą właśnie od rozrywki. Mamy sporo treści poważnych, ale będziemy również próbowali powalczyć o publikę, która szuka uśmiechu”. I dodawał: „Jeśli chodzi o cykl kulturalny będzie niedługo nagrywany testowy odcinek”.

Czytaj także: Eksperci chwalą zmiany w Kanala Sportowym

Kanał Zero zbliża się do mln subskrypcji

Kanał Zero emituje także „Zero Ekranowe” Tomasza Raczka oraz niedzielny program „022” z udziałem rapera Tede i Moniki Goździalskiego. Kanał ma także prawdopodobnie pokazać format o motoryzacji.

Kanał Zero doczekał się już ponad 968 tys. subskrypcji. Pod tym względem zbliża się do Kanału Sportowego (992 tys.). Projekt Krzysztofa Stanowskiego ruszył oficjalnie 1 lutego br., a jego filmy zgromadziły prawie 80 mln wyświetleń.

Dołącz do dyskusji: Twórcy znani z Kanału Sportowego w nowym programie Kanału Zero

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
za sto pięcdziesiąt tysiecy wyswietlen yt płaci ok.370 euro za reklamy, czyli ok.1600 zł. Goscie na pewno biora wiecej, a gdzie studio i podatki?
14 0
odpowiedź
User
Jod23
Ostatni film z: Raczek / 22 tys. wyświetleń/ 2 dni temu. To na swoim kanale ma więcej :)))
14 0
odpowiedź
User
hehehe
Każdy, kto planuje biznes na jutubie, pamietajcie: jutube mysli tylko o sobie. I algorytmy tak rodzielają wyswietlenia i pokazywalnosc na tzw. 'głownej', aby kazdemu coś skapło. A kanalów sa miliony. Wiec można sie bawić w jutuba, jesli koszty wytworzenia filmu na yt sa niewielkie. Typu 300zł kosztuje zrobienie filmu, zarobisz na tym filmie 2000. To jest ok. Nie ma tak, ze koszty będa dwa miliony miesiecznie i zarobi się trzy miliony.
9 1
odpowiedź