SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

W grudniu 2012 roku wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+, a poprzedni lider - Disney Channel wypadł poza podium. Największym wzrostem pochwalić się mógł CBeebies, z kolei najwięcej stracił kanał Boomerang.

Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

Liderujący kanał MiniMini+ w grudniu 2012 roku zanotował wzrost udziału o 21,4 proc. do 0,72 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugiej lokacie utrzymał się Cartoon Network, którego wynik spadł o 26,1 proc. do 0,66 proc. Ostatnie miejsce podium należało do kanału Nickelodeon, którego udział w grudniu ub.r. wzrósł o 0,9 proc. i uplasował się na poziomie 0,58 proc. Rok temu stacja ta zajmowała miejsce piąte.

Liderujący rok wcześniej Disney Channel znalazł się dopiero na miejscu czwartym z wynikiem na poziomie 0,57 proc., a z trzeciej na piatą pozycję spadł Disney XD (0,56 proc).

Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na siódmej lokacie BBC CBeebies, którego udział wzrósł aż o 145,6 proc. do 0,33 proc. Z kolei największym spadkiem dotknięta została stacja Boomerang, której w analizowanym okresie zmalał aż o 64,9 proc. do 0,11 proc.

wszyscy 4+
grudzeń20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
MiniMini+39 6210,58948 7980,715
Cartoon Network59 8090,88944 8690,657
Nickelodeon38 5130,57339 4530,578
Disney Channel61 2960,91139 0540,572
Disney XD52 1090,77538 3540,562
Disney Junior33 2620,49437 4580,549
BBC CBeebies9 1310,13622 8070,334
Polsat JimJam16 2130,24115 4650,226
teleTOON+8 8340,1317 9350,116
Boomerang21 2560,3167 5860,111


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był już jednak Cartoon Network (5,20 proc. udziału, spadek o 23,6 proc.). Drugie miejsce zajął Disney XD (4,96 proc., - 18,1 proc.), a trzecie - Nickelodeon (4,90 proc., + 4,3 proc.).

Także i w tym zestawieniu największym wzrostem (wynoszącym aż 126,3 proc.) pochwalić się mógł BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Boomerang (73,3 proc.).

wszyscy 4-12
grudzeń20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Cartoon Network30 9636,80523 3035,198
Disney XD27 5726,06022 2554,964
Nickelodeon21 3564,69421 9534,897
MiniMini+15 6163,43221 4924,794
Disney Channel27 3216,00518 2424,069
Disney Junior14 6273,21513 0732,916
BBC CBeebies4 5731,00510 1942,274
Polsat JimJam4 4430,9764 3680,974
teleTOON+3 3840,7443 5140,784
Boomerang11 0092,4202 8940,646


Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w grudniu 2012 roku zgromadził serial „Chuck i przyjaciele”, który na antenie MiniMini+ obejrzało aż 252 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż pięć pozycji. Po dwa miejsca zajęły programy nadane przez Cartoon Network i Disney Channel, zaś jedną pozycję wprowadził Disney XD. 

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
CHUCK I PRZYJECIELE /SER.ANIM.ANG./MiniMini+251 7841,96
TOMEK I PRZYJACIELE /SER.ANIM./MiniMini+250 9941,91
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/MiniMini+245 7181,58
BARBIE W WIGILIJNEJ OPOWIESCI /FILM ANIM.USA/MiniMini+244 0751,69
PIORUN /FILM ANIM.USA/Disney XD242 4663,95
NIESAMOWITY SWIAT GUMBALLA /SER.ANIM.USA/Cartoon Network225 4241,85
CHILALA Z BEVERLY HILLS 2 /FILM FAMIL.USA/Disney Channel225 4051,55
RYCERZ MIKE /SER.ANIM.KAN.W.BRYT./MiniMini+221 2041,65
TOM I JERRY /SER.ANIM USA/Cartoon Network216 7091,75
NADZDOLNI /SER.KOM.USA/Disney Channel214 6912,42


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce: MiniMini+ nowym liderem, stacje Disneya poza podium

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
draco-san
Niech Multimedia Polska wreszcie dołączy kanały Disneya do swojej oferty, to może wtedy przegonią konkurencję. Sam Disney powinien o to zadbać. :P
odpowiedź
User
kok-os
disney od kilku lat zszedł na psy, niby mieli sami sprzedawac reklamy zamiast atmediow, przychodzili, obiecywali, ale okazalo sie ze nie potrafia porzadnie prostej kampanii przeprowadzic!
odpowiedź
User
tivimaniak
Czyżby Państwo z N nie zwolniło jeszcze szefowej Minimini jak zrobili to juz z Planete, Kuchnia, Domo czy Ale Kino?
Jest Moze teraz szansa , ze sie ostatnie o ile sie zgodzi na przerywanie programów reklamami.
Swoją drogą te nowe porzadki w Cyfrze to przypomina raczej nalot czarownic na miotłach, którymi wymiata sie wszystkich i wszystko.
odpowiedź