Kanały tematyczne: TVN24 przed stacjami dziecięcymi (top 40)

W dziesiątce najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w październiku br. pięć miejsc zajmowały stacje dziecięce. Liderem była jednak telewizja informacyjna TVN 24. Pełne zestawienie 40 topowych stacji tematycznych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przez Atmedia dla Wirtualnemedia.pl, liderująca zestawieniu stacja TVN 24 miała w październiku br. udział na poziomie 3,37 proc., czyli o 0,4 proc. mniejszy niż rok wcześniej.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował Cartoon Network, notując wzrost udziału o 9,8 proc. do 0,93 proc. Podium zamyka Disney Channel z wynikiem na poziomie 0,94 proc. (spadek o 13,9 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: Polsat News (0,78 proc.), AXN (0,74 proc.) i Discovery Channel (0,71 proc.).

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, w pierwszej dziesiątce nie rządzą już kanały dziecięce - w październiku br. były tutaj tylko trzy takie kanały. Liderem była - tak jak w 4+ - stacja  TVN 24 z wynikiem 2,39 proc. (spadek o 3,2 proc.), ale drugie miejsce zajmował Discovery (1,12 proc. udziału, wzrost o 28,3 proc.), a trzeci był AXN (1,01 proc., minus 3,3 proc.). 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami