SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria premiera wybiera firmę do obsługi kampanii billboardowych

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup powierzchni powierzchni na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez KPRM - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

W planowanych działaniach informacyjnych Kancelaria Premiera będzie informować m.in. o programach rządowych, zmianach
przepisów prawnych oraz prezentować zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.

Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowej na nośnikach typu billboard w całej Polsce. Musi uwzględniać dobową widownię nośników z podziałem od 1 tys. osób na dobę do ponad 50 tys. osób na dobę.

Do zaplanowanych przez KPRM kampanii wykorzystywane mają być billboardy od 2,5 m² do 5,5 m², billboardy o pow. 18 m², 36 m² i 48 m² . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach itd.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wybrana firma zajmie się zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją.

Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Kancelarii Premiera do połowy grudnia br. Przetarg trwa do 14 lutego br. Wartość kontraktu opiewa na kwotę 800 tys. zł netto (bez VAT).