SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Karnawał wygrywania” - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja promocji Loteriada obejmującej gry losowe Totalizatora Sportowego. Wspiera ją kampania reklamowa, w której wspólnie z Conrado Moreno występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski.

Article

W Loteriadzie może wziąć udział każdy, kto zagra w dowolne gry losowe Totalizatora Sportowego, jednorazowo wydając na to minimum 5 zł. W takiej sytuacji otrzyma kupon, z którego kod może zarejestrować SMS-owo lub na stronie loteriada.pl.

W akcji wylosowanych zostanie tysiąc tabletów Asus i 13 samochodów Mini One. Promocja potrwa do 31 sierpnia, a jej obsługą zajmuje się agencja Unique One, która odpowiada za stronę organizacyjną oraz przygotowała stronę loteriada.pl (także w wersji mobilnej).

Loteriadę wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Conrado Moreno, gospodarz studio Lotto promujący tę akcję od kilku lat. Wspólnie z nim w reklamach występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski z zespołu Lotos Team sponsorowanego także przez Totalizator Sportowy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie), internet, outdoor (citylighty w 8 miastach) oraz punkty sprzedaży (plakaty, wobblery, naklejki i ulotki).

Kreacją kampanii zajęła się agencja FCB Warsaw, która w marcu br. wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Karnawał wygrywania” - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://avto-info.org/user/kopetpdkza/
Marshfield, MA - Edwin Ishoo, MD, the founder and medical director with the Boston Cosmetic surgery Centre?within just the South Shoreline, Massachusetts spot, is advertising and marketing a cutting-edge and economical management of stretchmarks by employing Smartlipo Triplex and Wise Skin- Fractional CO2 Laser Skin Ablation. Mixing considerable knowledge about state-of-the-art laser technologies and easy spots, Dr. Edwin Ishoo has the potential to provide amazing success with small time to recover within an reasonably priced price tag inside of a safe, comfy outpatient environment.
odpowiedź
User
http://www.bntelecom.com.br/forum/index.php?action=profile;u=342906
Quick expression forecasting analyses present situations and popular culture if you want to recognize attainable traits that are communicated to your end shopper as a result of color palette, cloth and silhouettes. Other places that forecasters take a look at are interiors, sport, arts, science and technologies.
odpowiedź
User
http://freedomink.org/index.php?subaction=userinfo&user=kopetpdrqw
30-50% of acute Lyme illness patients go onto expand chronic Lyme illness indicators and symptoms. In addition, various formerly asymptomatic patients may possibly begin reboot their infection alongside various demands for example trauma, surgery, pregnancy, coexisting illness, anti-biotics treatment, or callous mental mental pressure.
odpowiedź