Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej

Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska będzie pełnić funkcję dyrektor agencji kreacji rozrywki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja ta związana jest z odejściem ze stanowiska Marcina Wolskiego, który od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej
Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, fot. TVP

Obecnie Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełni obowiązki zastępcy dyrektora agencji kreacji rozrywki, ale jak udało się ustalić portalowi Wirtualnemedia.pl - na dniach ma objąć stanowisko dyrektora.

- Dyrektor Wolski podjął decyzję o rezygnacji ze stanowiska dyrektora Agencji Kreacji Rozrywki z dniem 30 listopada br. Uzasadnił to chęcią skupienia się na pracy artystycznej i twórczej, co w znacznym stopniu utrudniały mu obecne obowiązki służbowe - przekazało nam przed kilkoma dniami biuro prasowe telewizji publicznej. - Zarząd TVP zaproponował mu kontynuowanie współpracy na stanowisku doradcy zarządu. Decyzje o nowym dyrektorze agencji zostaną ogłoszone przed początkiem grudnia - powiedziano nam wtedy.

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska w swojej karierze była m.in. rzecznikiem prasowym prezydenta Andrzeja Dudy (zastąpił ją Marek Magierowski). Pracowała jako dziennikarka w „Życiu”, w latach 2006-2009 była specjalistą ds. PR w Trójce Polskiego Radia, skąd odeszła po odwołaniu ze stanowiska dyrektora Krzysztofa Skowrońskiego. Następnie współtworzyła z nim Radio Wnet (w październiku br. KRRiT przyznała rozgłośni koncesję na nadawanie), w latach 2009-2013 pełniąc funkcje zastępcy redaktora naczelnego Radia Wnet i redaktor naczelnej „Kuriera Wnet”. Od lutego 2017 roku była kierownikiem redakcji programu „Pytanie na śniadanie” TVP2.

Marcin Wolski dyrektorem agencji kreacji rozrywki został w kwietniu 2018 roku, co było również związane ze zmianami w wewnętrznych strukturach Telewizji Polskiej. Reforma organizacyjna spółki objęła m.in. piony programowania, kreacji i produkcji, która zakładała m.in. scalenie redakcji anten do jednego biura programowego, które będzie odpowiedzialne za ramówki wszystkich kanałów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej