SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej

Dotychczasowa dyrektor agencji kreacji oprawy i reklamy Katarzyna Adamiak-Sroczyńska będzie pełnić funkcję dyrektor agencji kreacji rozrywki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Decyzja ta związana jest z odejściem ze stanowiska Marcina Wolskiego, który od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, fot. TVPArticle

Obecnie Katarzyna Adamiak-Sroczyńska pełni obowiązki zastępcy dyrektora agencji kreacji rozrywki, ale jak udało się ustalić portalowi Wirtualnemedia.pl - na dniach ma objąć stanowisko dyrektora.

Zmiany w tym obszarze zaplanowane były na początek grudnia. Marcin Wolski, który wcześniej szefował rozrywce od grudnia został doradcą zarządu Telewizji Polskiej.

- Dyrektor Wolski podjął decyzję o rezygnacji ze stanowiska dyrektora Agencji Kreacji Rozrywki z dniem 30 listopada br. Uzasadnił to chęcią skupienia się na pracy artystycznej i twórczej, co w znacznym stopniu utrudniały mu obecne obowiązki służbowe - przekazało nam przed kilkoma dniami biuro prasowe telewizji publicznej. - Zarząd TVP zaproponował mu kontynuowanie współpracy na stanowisku doradcy zarządu. Decyzje o nowym dyrektorze agencji zostaną ogłoszone przed początkiem grudnia - powiedziano nam wtedy.

Katarzyna Adamiak-Sroczyńska w swojej karierze była m.in. rzecznikiem prasowym prezydenta Andrzeja Dudy (zastąpił ją Marek Magierowski). Pracowała jako dziennikarka w „Życiu”, w latach 2006-2009 była specjalistą ds. PR w Trójce Polskiego Radia, skąd odeszła po odwołaniu ze stanowiska dyrektora Krzysztofa Skowrońskiego. Następnie współtworzyła z nim Radio Wnet (w październiku br. KRRiT przyznała rozgłośni koncesję na nadawanie), w latach 2009-2013 pełniąc funkcje zastępcy redaktora naczelnego Radia Wnet i redaktor naczelnej „Kuriera Wnet”. Od lutego 2017 roku była kierownikiem redakcji programu „Pytanie na śniadanie” TVP2.

Marcin Wolski dyrektorem agencji kreacji rozrywki został w kwietniu 2018 roku, co było również związane ze zmianami w wewnętrznych strukturach Telewizji Polskiej. Reforma organizacyjna spółki objęła m.in. piony programowania, kreacji i produkcji, która zakładała m.in. scalenie redakcji anten do jednego biura programowego, które będzie odpowiedzialne za ramówki wszystkich kanałów.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego o 69,9 proc. do 622,5 mln zł oraz spadek przychodów z reklam i sponsoringu o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Publiczny nadawca osiągnął 0,5 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Adamiak-Sroczyńska zostanie dyrektor agencji kreacji rozrywki Telewizji Polskiej

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
A ja myślałem, że to stanowisko jest trzymane dla Janka Pietrzaka, króla wyszukanej rozrywki. I gwaranta humoru na odpowiednim poziomie.
odpowiedź
User
HicZ
Profesjonalistka. Więcej takich na Woronicza!
odpowiedź
User
MiszaBarton
Kasia, trzymamy kciuki. Dopóki Asia o niczym nie wie, pewnie dasz radę. Ale ptaszki ćwierkają coraz głośniej... PS tylko zmień te ohydna ścianę w pytaniu, bo to dramat większy niż twoje zasługi w kancelarii Prezydenta
odpowiedź