SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland pyta przed Bożym Narodzeniem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”

„Gdzie wielki wybór na święta mam?” to hasło tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii promocyjnej, w której Kaufland zachęca konsumentów do przedświątecznych zakupów w swoich sklepach. W kampanii sieć promowała również akcję dobroczynną „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci mogli przekazywać punkty zebrane za pomocą Kaufland Card na rzecz wybranej organizacji. 

W kolejnej odsłonie świątecznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania tradycyjnych, rodzinnych świąt. Szeroki asortyment sieci obejmuje jakościowe produkty w atrakcyjnych cenach – nie tylko charakterystyczne dla Bożego Narodzenia artykuły spożywcze, jak ryby, bakalie, pomarańcze czy słodycze, ale także prezenty dla najbliższych, artykuły dekoracyjne czy bożonarodzeniowe gadżety, które pomogą stworzyć świąteczną atmosferę.

W mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, zaplanowano szereg humorystycznych materiałów video, memów i GIF-ów, pełnych świątecznych inspiracji i rozrywki oraz konkursy z nagrodami. Z kolei na kanale Pinterest oraz na stronie internetowej Kaufland można znaleźć przepisy na tradycyjne i nowoczesne bożonarodzeniowe potrawy z wykorzystaniem produktów dostępnych w sklepach sieci.

Elementem kampanii była również akcja charytatywna „Twoje punkty mają moc”, w ramach której klienci do 6 grudnia mogli przekazywać punkty na rzecz trzech organizacji – Fundacji Serca dla Maluszka, Polskiej Akcji Humanitarnej oraz Caritas. Łączna kwota wsparcia wynosi 500 000 zł.

Świąteczna kampania sieci Kaufland jest szeroko komunikowana za pomocą nośników outdoor, w gazetkach promocyjnych, sklepach, jak również w telewizji, internecie, a także w wybranych sieciach kin, gdzie emitowane są główne spoty reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Kaufland pyta przed Bożym Narodzeniem „Gdzie wielki wybór na święta mam?”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joe
Ktora to kampania ze slowem "mam" w hasle reklamowym? Przydaloby sie troche kreatywnosci, ide tam, tamto mam, w allegro mamy? mamy. Bida z nędzą.
odpowiedź