SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kenwood: Mali kucharze mają wielkie marzenia

W prasie i internecie rusza kampania reklamowa sprzętu kuchennegoKenwood. Akcja przebiega pod hasłem "Mali kucharze mają wielkiemarzenia".

W startującej właśnie kampanii reklamowej sprzętu kuchennegoKenwood wykorzystywane są layouty z przepisami na wyszukanepotrawy, które można przygotować przy pomocy tych urządzeń. Akcjawspiera jednocześnie promocję, w ramach której przy zakupie robotaplanetarnego tej marki otrzymuje się w prezencie w pełni działającąminiaturkę tego urządzenia mogącą być prezentem dla dzieci. Przekazpod hasłem "Mali kucharze mają wielkie marzenia" jest skierowanyprzede wszystkim do kobiet mających własne rodziny.

kenwood

Akcja obejmuje prasę (m.in. Kuchnia, Sól i Pieprz, MojeGotowanie, Wysokie Obcasy) i internet (billboardy, artykułysponsorowane oraz konkursy na stronach wielkiezarcie.com,kobieta.pl, mojegotowanie.pl, gotujmy.pl, mojeprzepisy.pl,ugotuj.to, foody.pl, kuchnia.tv, smaczny.pl, palcelizać.pl).Kreację kampanii - zaplanowanej do końca grudnia - przygotowałagraficzka Anna Kostadinov przygotowała, natomiast zakupem mediówzajęły się dom mediowy Maxus (prasa) i ARBO network (internet).

Dołącz do dyskusji: Kenwood: Mali kucharze mają wielkie marzenia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl