SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kinga Rusin i Jacek Poniedziałek reklamują RMF Classic

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa RMF Classic. Akcję – wykorzystującą wizerunek Kinga Rusin, Jacka Poniedziałka i Bożeny Batyckiej – przygotował dział promocji Grupy RMF we współpracy z firmą StudioKxx.

Ruszająca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa RMF Classic przebiega pod hasłem „Muzyka z klasą”. Po raz pierwszy stacja reklamuje się z udziałem znanych osób: prezenterki telewizyjnej Kingi Rusin, aktora Jacka Poniedziałka i businesswoman Bożeny Batyckiej.




Na poszczególnych reklamach Rusin, Poniedziałek i Batycka wymieniają różne powody, dla których słuchają RMF Classic. Layouty są utrzymane w klasycznej konwencji dzieł malarskich.

Kampania obejmuje prasę (25 tytułów, m.in. „Avanti”, „Elle”, „Film”, „Forbes”, „Gala”, „Glamour”, „In Style”, „Newsweek”, „Pani”, „Party”, „Playboy”, „Przekrój”, „Twój Styl”, „Viva!”, „Wprost”) oraz internet (Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl.).

Zdjęcia na potrzeby akcji wykonała Iza Grzybowska w warszawskim Studio Makata, a layout zaprojektowało StudioKxx. Pomysł kampanii powstał w dziale promocji Grupy RMF, który odpowiada także za jej realizację.

Dołącz do dyskusji: Kinga Rusin i Jacek Poniedziałek reklamują RMF Classic

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vvlkp
W końcu coś ładnego będzie w mieście. .
odpowiedź
User
paweł
No i juz nie słucham tego, lubianego przez mnie radia za reklamę z pedałem i dwoma pseudocelebrytkami. Kto wymyślił ta kampanię, jakis bałwan? Przeciez to nie radio dla tej grupy docelowej!!!!!!!!!!!
odpowiedź
User
AD
Ale wstyd. Co za brak wyczucia. Własnie wyłączam classic, kasując połączenie z ulubionych - koniec z Łanuszką i Janickim... Nie chodzi o brak tolerancji ale to w złym guście. Właściciel musi liczyć się ze słuchaczami bardziej konserwatywnymi! To taka sama niestosowność jak reklama Złotych przebojów z aluzją do Matki Boskiej.
odpowiedź