Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot

Kanały Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV - należące do spółki Kino Polska TV - dołączyły do oferty WP Pilot, platformy Wirtualnej Polski do odbioru telewizji online.

nb
nb
Udostępnij artykuł:
Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV w ofercie WP Pilot

Kanały tematyczne Kino Polska i Kino Polska Muzyka trafiły do pakietu rozszerzonego, który jest dostępny w cenie 29,90 zł miesięcznie. Natomiast kanały naziemne Stopklatka TV i Zoom TV do pakietów: starter plus (dostępnych w cenie od 3,90 zł na miesiąc), podstawowy (jego koszt wynosi od 14,90 zł za miesiąc) oraz rozszerzony.

– Sposób konsumpcji treści telewizyjnych bardzo szybko się zmienia, dlatego dołączenie do oferty czołowej platformy do odbioru telewizji online w kraju uważam za naturalny kierunek rozwoju naszych kanałów. Chcemy być z naszymi widzami nie tylko przed telewizorem, ale również na wszystkich urządzeniach mobilnych - podkreśla Bogusław Kisielewski, prezes zarządu Kino Polska TV.

– Cztery nowe kanały z takimi pozycjami w ramówce, jak na przykład serial „Wikingowie”, to kwintesencja dobrego kina. Staramy się, aby nasi użytkownicy mieli jak najbardziej atrakcyjną i zróżnicowaną ofertę – stwierdziła Paulina Górska, dyrektor WP Pilot.

Z usługi według danych Gemius/PBI za czerwiec br. z WP Pilot korzysta miesięcznie ok. 1,9 mln realnych użytkowników.

WP Pilot dostępny w całej Unii Europejskiej

Wirtualna Polska kupiła Netwizor pod koniec 2016 roku, wyceniając firmę na 2,27 mln zł. W połowie ub.r. platforma, działająca wcześniej pod nazwą VideoStar, została przekształcona w WP Pilot. Od 20 marca z usługi można korzystać w całej Unii Europejskiej, po wejściu w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE w sprawie transgranicznego przenoszenie usług internetowych.

W WP Pilot można oglądać na żywo ponad 70 stacji telewizyjnych, w tym 32 za darmo. Płatne pakiety kosztują natomiast od 3,90 do 29,90 zł.

W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 13,8 proc. do 117,81 mln zł oraz 8,33 mln zł zysku netto (wobec 2,98 mln zł rok wcześniej). W segmencie internetowym, stanowiącym zdecydowaną większość jej działalności (do firmy od półtora roku należy też Telewizja WP) miała 114,91 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 11,9 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym 110,89 mln zł wpływów gotówkowych (po wzroście o 17,4 proc. w skali roku), oraz 34,59 mln zł zysku EBITDA (39,5 proc. więcej niż przed rokiem).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami