SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kłopoty z reklamą w TV

Niemieckie stacje telewizyjne mogą mieć poważne problemy z nadawaniem reklamy

Naczelny Sąd Administracyjny uznał, że można produkować i sprzedawać urządzenia, blokujące reklamy w telewizorach. Urządzenia takie przełączają automatycznie telewizor na kanał, gdzie akurat w danym czasie nie ma reklam lub w czasie trwania bloku reklamowego po prostu wyłączają odbiornik - informuje RMF FM.

Zdaniem prywatnych nadawców jest to zamach na wolność mediów – reklamy to jedyna możliwość finansowania wielu programów. Kilka stacji już zapowiedziało, że jakość nadawanych programów i filmów po prostu spadnie, a telewidzowie nie będą mogli liczyć na konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Są też media, które zamierzają nadawać reklamy równolegle, w czasie trwania programu.

Jednak zanim zapadnę ostateczne decyzje, niemieckie media złożą skargę do Trybunału Konstytucyjnego – ich zdaniem urządzenia blokujące reklamy zakłócają ustaloną przez państwo koncepcję funkcjonowania mediów prywatnych.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kłopoty z reklamą w TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl