SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'

W lutym 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta Życie" w lutym b.r.wyniosła 519 049 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październikuub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda MediaPolska), które sprzedało się w ilości 517 286 egz. (wzrost o 5proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Poradnik Domowy"(Agora) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 238 egz. (spadek o 8proc.).

luty


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie519 049-
Dobre Rady517 286493 399
Poradnik Domowy405 238441 936
Świat Kobiety403 000483 178
Claudia283 495358 670
Olivia266 773256 396


Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Kobieta i Życie" (o 12 proc.).

2009


luty

styczeń

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie519 049462 393
Dobre Rady517 286512 408
Poradnik Domowy405 238408 621
Świat Kobiety403 000436 201
Claudia283 495308 296
Olivia266 773240 347

Dołącz do dyskusji: 'Kobieta i Życie" liderem, najwięcej straciła 'Claudia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl