Rusza kampania profrekwencyjna "Kobiety na wybory"

W internecie ruszyła kampania "Kobiety na wybory", zachęcająca kobiety do pójścia na wybory parlamentarne. W akcję zaangażowało się pro bono wiele osób pracujących na co dzień w marketingu i komunikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania profrekwencyjna "Kobiety na wybory"
fot. Facebook/Kobiety na wybory

W akcję społeczną włączyło się prawie czterdzieści szereg organizacji pozarządowych i inicjatyw społecznych działających na rzecz kobiet, m.in. Sukces Pisany Szminką, Towarzystwo Gest Kobiety w Centrum, Akademia Przywództwa Kobiet LiderShe, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Perspektywy Women in Tech, Stowarzyszenie na Rzecz Kobiet BABA, PSM Legal, Międzynarodowy Instytut Społeczeństwa Obywatelskiego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/blowek-wieniawa-maffashion-i-musial-suma-waszych-glosow-ii-tura-wybory-prezydenckie ##

Kampania jest edukacyjna i apolityczna, a zaangażowane w niej osoby działają pro bono - podkreślono w manifeście akcji. Pomysł na jej stworzenie pojawił się już w maju, a za cel postawiono sobie podniesienie frekwencji w wyborach wśród kobiet - obecnie do urn idzie tylko co trzecia.

W kampanię "Kobiety na wybory" angażuje się wolontariacko wiele osób ze świata marketingu i reklamy, m.in. Dorota N. Haller (Honor), Olga Adamkiewicz (Artgeist), Dobrosława Gogłoza (Pomagam.pl), Anna Podkowińska - Tretyn (Everli), Magdalena Sobkowiak („Kobiety w Centrum”), Dariusz Maciołek (BNP Paribas).

- Ideą akcji było połączenie jak największej liczby organizacji kobiecych, by jak najwięcej kobiet wzięło udział w zbliżających się wyborach. Już teraz kampania Kobiety na wybory zrzesza kilkadziesiąt organizacji pozarządowych i ta liczba rośnie każdego dnia. Akcja jest edukacyjna, apolityczna i probono. Wkładem organizacji i osób pracujących wolontariacko przy tej kampanii jest ich czas i wiedza. Akcja nie jest przez nikogo finansowana, ani co ważne wspierana przez żadne środowisko polityczne - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl organizatorzy akcji “Kobiety na wybory”. 

"Córki, matki, żony, siostry, przyjaciółki - kobiety! - mamy prawo wpływać na nasz kraj, w którym żyjemy i skorzystajmy z tego! Niezależnie czy mamy 18, 38 czy 78 lat, jesteśmy częścią społeczeństwa i ponosimy za nie odpowiedzialność. Chodźmy na wybory! Nie odbierajmy sobie prawa do budowania naszej przyszłości" - czytamy w opisie akcji.

Kampania prowadzona będzie za pośrednictwem mediów społecznościowych - takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Discord czy Wykop. Wykorzystuje też wewnętrzne kanały komunikacji zaangażowanych środowisk kobiecych (obecnie ok. 50).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady