SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Reality show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, będący jesienną nowością TVP2, oglądało średnio 919 tys. osób. Stacja w czasie emisji audycji przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,48 mln zł.

Article

Misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” na antenie TVP2 pokazywany był w czwartki o godz. 20.40, w okresie od 15 września do 17 listopada br. Średnia widownia programu wyniosła 919 tys. osób, co przełożyło się na 5,94 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek produkcji. Przed telewizorami zgromadził on 1,12 mln oglądających.

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

15-09-2016

20:43:21

21:32:03

1 117 818

7,65%

13-10-2016

20:42:51

21:33:23

1 082 733

6,95%

20-10-2016

20:43:53

21:35:08

1 056 607

6,90%

TVP2 w paśmie nadawania „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”. Drugi był Polsat (12,96 proc.; „Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”), a trzeci - TVN (7,50 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Kuchenne rewolucje”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat poradził sobie nieco lepiej od Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

3 637 542

23,51%

933 276

15,30%

1 724 211

18,86%

Polsat

2 005 909

12,96%

943 551

15,47%

1 335 728

14,61%

TVN

1 160 007

7,50%

598 479

9,81%

834 168

9,12%

TVP2 - Kochanie, ratujmy nasze dzieci

919 218

5,94%

384 582

6,31%

568 804

6,22%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku cyklu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci“ widzowie mogli śledzić losy jednej rodziny z dziećmi w wieku od 5 do 15 lat, które borykają się z nadwagą, otyłością lub też odwrotnie - z syndromem „niejadka”.

Program prowadził Tomasz Wolny. Show został oparty na formacie BBC „Honey, We Are Killing The Kids”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oglądało 919 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Czy był to cykl misyjny - można dyskutować. Faktem jest, że było to niezmiernie nudne.
24 13
odpowiedź
User
Kurwizja
Sukcesom nie ma końca.
25 12
odpowiedź
User
BRAWO
TOTALNA KLĘSKA!!!!
24 12
odpowiedź
User
Veria
Najlepiej każdy gniot nazwać misyjnym, aby nie musieć tłumaczyć się z beznadziejnej oglądalności. Rozumiem, że wiadomości w grupie do 49 lat też stały się misyjne.
21 12
odpowiedź
User
prawnik
W UK program uznawano za ważny społecznie. I tam odniósł sukces. Chyba naszemu społeczeństwu brakuje jeszcze +20kg/dziecko, by program uzyskał wystarczającą nośność.

Inna sprawa: to jest WYJĄTKOWO ZŁY czas dla TVP na wprowadzanie nowości. W ostatnim roku w nie potrafię wskazać żadnej nowości, która zyskałaby widza. A wiąże się to z dużą nieufnością znacznej części społeczeństwa do mediów publicznych. Niechęcią poszukiwania nowości. Nie spowodowała ona odpływu widza od formatów znanych od lat (Ranczo, Rolnik, seriale TVP2), ale drastycznie wykosiła nowości.
19 8
odpowiedź