Kodak reklamuje się w internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kodak Polska prowadzi kampanię promującą aparaty i urządzenia peryferyjne działające w systemie "Easy Share". System ten umożliwia łatwe robienie, przesyłanie i drukowanie zdjęć cyfrowych.

Kampania internetowa potrwa do świąt Bożeto Narodzenia. Obejmuje zarówno vortale fotograficzne i komputerowe (emisja pop-underów) jak i wyszukiwarki (słowa kluczowe). Od końca listopada kampania rozszerzona zostanie o sponsoring serwisu foto na portalu onet.pl

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski