SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Znajdź swój kawałek podłogi” w reklamach sklepów Komfort (wideo)

Sieć sklepów Komfort prowadzi kampanię telewizyjną, w której zachęca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w internecie oraz promocje w punktach sprzedaży.

Obecny spot nawiązuje stylistycznie do poprzednich kreacji wizualnych. Pokazano w nim parę podejmującą decyzję zakupową - wybór odpowiedniej podłogi. - Postawiliśmy na swoiste połączenie czerni i bieli - dosłownie i w przenośni. On - szukający klasycznych, ciemnych rozwiązań, ona - stawiająca na jasne, eleganckie tony - razem tworzą prawdziwie harmonijne połączenie. W ten sposób chcieliśmy podkreślić różnorodność gustów naszych klientów, a także niełatwą sztukę łączenia potrzeb, którą znacznie łatwiej wypracować, gdy możemy wybierać z szerokiego wachlarza produktów - wyjaśnia Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu w Sklepach Komfort.

Całość przekazu wzmacnia i podkreśla wykorzystanie coveru popularnego utworu „Mój jest ten kawałek podłogi”, który w nieco przewrotny sposób nawiązuje do sytuacji przedstawionej w spocie.

Koncepcja kreatywna oraz produkcja spotu to efekt współpracy Komfortu z agencją kreatywną Just. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia, natomiast uzupełnieniem kampanii będą szerokie działania w internecie, które wspiera agencja They.pl.

W kampanii realizowanej w marcu br. Komfort promował się, w oparciu o schemat „zakupowego” konfliktu płci.

Dołącz do dyskusji: „Znajdź swój kawałek podłogi” w reklamach sklepów Komfort (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Dlaczego w tej reklamie leci tylko - Mój jest ten kawałek podłogi? A gdzie reszta - Nie mówcie mi więc, co mam robić! :)
odpowiedź