SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Część klientów Play MAX bez kanałów Polsatu. "Emisja była błędem systemowym”

Części abonentów usługi telewizyjnej Play MAX zamiast kanałów grupy Polsat Plus od kilku dni wyświetlają się plansze z zachętą do wykupienia internetu od Play. Klienci skarżą się, że to nagła zmiana. Operator nie widzi problemu: - Pojedyncze przypadki dostępu do tych kanałów za pośrednictwem internetu świadczonego przez innego dostawcę wynikały prawdopodobnie z błędu systemowego – przekazała nam Ewa Sankowska-Sieniek, szefowa biura prasowego Play.

Abonentom Play MAX zamiast kanałów Polsatu wyświetlają się plansze z zachętą do wykupienia internetu u fioletowego operatora Abonentom Play MAX zamiast kanałów Polsatu wyświetlają się plansze z zachętą do wykupienia internetu u fioletowego operatora

Telewizja Play MAX to oferta dostępu do kanałów telewizyjnych za pomocą podłączanego do sieci dekodera. Działa zarówno u klientów, którzy są już abonentami internetu od Play, jak i tych, którzy nimi nie są, oferowana jest też dotychczasowym klientom UPC Polska (w związku z przejęciem tej sieci przez Play). Każdy może wykupić jeden z trzech pakietów telewizyjnych, a najbogatszy z nich (Play MAX Premium) oferuje dostęp do ponad 170 kanałów. 

Niektórzy abonenci skarżą się jednak od kilku dni, że kilkanaście z tych programów nagle przestało być dostępne. - Zwróciłem się do salonu, który sprzedawał mi telewizję z pytaniem, dlaczego Polsat News i Polsat News 2 nagle stały się niedostępne. Na ekranie wyświetla się napis, że aby je oglądać powinienem wykupić dodatkowo internet Play. Wcześniej nie było o tym mowy, a programy oglądałem normalnie - mówi nam abonent z Trójmiasta.

Problem dotyczy także m.in. kanałów Wydarzenia 24, Polsat Cafe, Polsat Doku, Polsat Play, Polsat Sport, Polsat Sport Extra czy Polsat Sport News. Nie dotyczy natomiast głównej anteny Polsatu. 

Jak nieoficjalnie wiemy, salony przyjmują dziennie po kilka osób, którym nie podoba się nagłe wyłączenie kanałów Polsatu. – Mogę je oglądać, ale powinienem dokupić jeszcze internet od Play. A ja nie mam na to ochoty, mam znacznie lepszy internet od innego dostawcy – przekonuje nasz rozmówca. Kanały zniknęły także tym użytkownikom, którzy co prawda korzystają z internetu Play, ale na łączach innych operatorów, np. Vectry.

“Prawdopodobny błąd systemowy”

Play nie zdradza, ilu abonentów dotyczy problem, ale wyjaśnia skąd się wziął. - W ofercie telewizyjnej Play posiadamy grupy kanałów, jak na przykład kanały z grupy Polsat, które są dostępne tylko za pośrednictwem internetu świadczonego przez Play. Może to być dostęp zarówno stacjonarny, jak i mobilny. Kanały te są odpowiednio oznaczone w ulotkach, na stronie www i w innych materiałach marketingowych. Taka dostępność, w przypadku niektórych kanałów, wynika z warunków licencyjnych – informuje nas Ewa Sankowska-Sieniek, szefowa biura prasowego Play.

- Nie jest to nowo wprowadzona zmiana, a pojedyncze przypadki dostępu do tych kanałów za pośrednictwem internetu świadczonego przez innego dostawcę wynikały prawdopodobnie z błędu systemowego - dodaje. 

Po trzecim kwartale br. grupa Play miała 13,03 mln użytkowników usług mobilnych i 2,02 mln tych korzystających z usług stacjonarnych. Kwartalne przychody telekomu zwiększyły się o 2,2 proc. do 2,48 mld zł, a zysk EBITDAaL zmalał z 979 do 921 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Część klientów Play MAX bez kanałów Polsatu. "Emisja była błędem systemowym”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WściekłyChopin
Internet mobilny od Play. Prędkość pobierania 0,5Mb/s. Na tym nawet kanały w sd nie chodzą. Play nic z tym nie robi. Tylko utrudnia korzystanie z tv. Może jakaś instytucja powinna się tym zająć?
8 1
odpowiedź
User
Lolik
W tych Polsatach to i tak nic nie ma a ograniczają do nich dostęp jakby niewiadomo co to bylo
4 3
odpowiedź
User
konsultant
Jakość tej naszej telewizji i jakość dekodera to porażka. Podziwiam klientów, którym to sprzedaję, bo wiem, że większość wróci wymienić dekoder licząc, że będzie działał poprawnie :D
6 0
odpowiedź