34 tys. widzów „24 godzin online.pl” w Nowa TV

Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny online.pl” od początku emisji ogląda średnio 34 tys. osób. W tym roku średnie miesięczne wyniki audycji wahają się od 36 tys. do 47 tys. widzów.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
34 tys. widzów „24 godzin online.pl” w Nowa TV
Gospodarze programu "24 godziny" w Nowa TV

„24 godziny online.pl” to flagowy program nowego kanału ZPR Media Nowa TV, który wystartował 9 listopada 2016 roku – emitowany jest on codziennie o godz. 18.30. W celu promocji dziennika i samej stacji dziennik emitowany jest na żywo na Facebooku, a wszystkie materiały udostępniane są potem na YouTubie.

Od 9 listopada 2016 roku do 11 października 2018 roku informacyjny serwis Nowa TV oglądało średnio 34,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/24-godziny-online-pl-dziennik-nowa-tv-kampania-promocyjna-wakacje,7171422708406401a ##

Analizując dane miesiąc po miesiącu wynika, że w ostatnim czasie audycja notuje wzrost oglądalności. Jej średnia miesięczna widownia w tym roku waha się od 35,9 tys. (maj) do 46,6 tys. osób (wrzesień).

grafika

„24 godziny” w pierwszych miesiącach emisji (do 17 kwietnia 2017 roku) równolegle były emitowane również na antenie mającej większy zasięg 8TV (obecnie stacja ta nadaje pod marką Eska TV). Serwis ten w tej stacji miał 46 tys. osób (odpowiednio 0,34 proc., 0,44 proc. i 0,42 proc. udziału).

grafika

Na antenie 8TV najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 18 lutego ub.r., które śledziło średnio 126,5 tys. osób. Z kole w Nowa TV topowe wydanie pokazano 21 maja ub.r. Śledziło je 105 tys. widzów.

grafika

Nowa TV rezygnuje z programu informacyjnego

Z naszych ustaleń wynika, że zrezygnowano z „24 godzin”, żeby obniżyć koszty działalności Nowa TV. Być może w miejsce programu pojawią się tańsze w realizacji cykle rozrywkowe. Od połowy ub.r. w kanale można oglądać cotygodniowy cykl „Bywanie na dywanie”, nadal emitowana jest też „Federacja”.

Z końcem października ub.r. Nowa TV zrezygnowała z programów publicystycznych „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego i „Proste pytanie” Marka Czyża, zawieszono też cykl wywiadów „Tu i teraz”. Natomiast „Więc jak?” zniknęło w kwietniu br., kiedy z prowadzący ten program Sławomir Jastrzębowski rozstał się z Grupą ZPR Media.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-wp-stawiamy-na-produkcje-zewnetrzne-maciej-orlos-nie-zaluje-odejscia-z-tvp,7171468122384513a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style