SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

34 tys. widzów „24 godzin online.pl” w Nowa TV

Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny online.pl” od początku emisji ogląda średnio 34 tys. osób. W tym roku średnie miesięczne wyniki audycji wahają się od 36 tys. do 47 tys. widzów.

Article

„24 godziny online.pl” to flagowy program nowego kanału ZPR Media Nowa TV, który wystartował 9 listopada 2016 roku – emitowany jest on codziennie o godz. 18.30. W celu promocji dziennika i samej stacji dziennik emitowany jest na żywo na Facebooku, a wszystkie materiały udostępniane są potem na YouTubie.

Od 9 listopada 2016 roku do 11 października 2018 roku informacyjny serwis Nowa TV oglądało średnio 34,4 tys. osób. Przełożyło się to na 0,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Analizując dane miesiąc po miesiącu wynika, że w ostatnim czasie audycja notuje wzrost oglądalności. Jej średnia miesięczna widownia w tym roku waha się od 35,9 tys. (maj) do 46,6 tys. osób (wrzesień).

„24 godziny” w pierwszych miesiącach emisji (do 17 kwietnia 2017 roku) równolegle były emitowane również na antenie mającej większy zasięg 8TV (obecnie stacja ta nadaje pod marką Eska TV). Serwis ten w tej stacji miał 46 tys. osób (odpowiednio 0,34 proc., 0,44 proc. i 0,42 proc. udziału).

Z kolei w Nowa TV dziennik ten w tym czasie śledziło 28,4 tys. osób. Łączna widownia „24 godzin online.pl” na obu antenach wyniosła 74,4 tys. widzów.

Na antenie 8TV najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 18 lutego ub.r., które śledziło średnio 126,5 tys. osób. Z kole w Nowa TV topowe wydanie pokazano 21 maja ub.r. Śledziło je 105 tys. widzów.

Nowa TV rezygnuje z programu informacyjnego

Według naszych informacji z dwóch niezależnych źródeł kierownictwo pionu telewizyjnego Grupy ZPR Media zdecydowało w ostatnich dniach o rezygnacji z programów informacyjnych i publicystycznych w Nowa TV (w tym „24 godzin online.pl”). Nie wiadomo jeszcze, kiedy znikną one z ramówki. Na razie zapowiedziano to pracownikom stacji.

Z naszych ustaleń wynika, że zrezygnowano z „24 godzin”, żeby obniżyć koszty działalności Nowa TV. Być może w miejsce programu pojawią się tańsze w realizacji cykle rozrywkowe. Od połowy ub.r. w kanale można oglądać cotygodniowy cykl „Bywanie na dywanie”, nadal emitowana jest też „Federacja”.

Z końcem października ub.r. Nowa TV zrezygnowała z programów publicystycznych „Teraz ja!” Tomasza Sekielskiego i „Proste pytanie” Marka Czyża, zawieszono też cykl wywiadów „Tu i teraz”. Natomiast „Więc jak?” zniknęło w kwietniu br., kiedy z prowadzący ten program Sławomir Jastrzębowski rozstał się z Grupą ZPR Media.

Udział Nowa TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu 2018 roku wyniósł 0,37 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 34 tys. widzów „24 godzin online.pl” w Nowa TV

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pena
Oprócz małego zasięgu to pani Tadla nie pomaga temu programowi, zachowuje się jak kompletna idiotka. Chichra się jak głupia do sera mamrocze coś pod nosem albo do partnera i znowu się chichra, żenada.Natychmiast przełączam kanał nie mogę na to patrzeć.
odpowiedź
User
zz
34 tyś widzów?? tylu ludzi to ma program w kablówce w mieście 300 tysięcznym, oczywiście program lokalny.
odpowiedź
User
chce się Ż...ygac
Podobno lotają po korytarzach tvn szukając roboty bo nikt ich już nie chce.
odpowiedź
User
Gość X
Początkowo był emitowany także na "Ósemka TV"
19 7
odpowiedź
User
Swordfish
Celebrytom do szczęścia jest potrzebna telewizja publiczna. Orłoś, Tadla - kiedyś wielkie gwiazdy TVP, teraz z każdym miesiącem idą w zapomnienie. Młodzi ludzie już ich nie znają.
odpowiedź