SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Remarkable Ones zmienia się w Ro

Po ponad 6 latach obecności na rynku usług public relations Remarkable Ones, przechodzi rebranding i zmienia się w Ro. Poza zmianą wizerunku, agencja poszerza zakres usług o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni oraz działania dla branży Web3.

Zespół agencji RoArticle

Remarkable Ones, od początku swojej działalności, specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, startupów, funduszy VC, a także podmiotów publicznych, których obszar działalności dotyka nowych technologii. Kontynuując dynamiczny rozwój, agencja przechodzi właśnie rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.

–  Rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami  – podsumowuje Magda Mikulska, partner Ro.

Ro dla branży WEB3

Zmianom wizerunkowym towarzyszy rozszerzenie portfolio usług, rozbudowane o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.

- W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników - tłumaczy Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji.

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/remarkable-ones-obsluga-pr-polska-agencja-rozwoju-przedsiebiorczosci-parp

Ro to obecnie 12-osobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za strategie, koncepty kreatywne, działania media i influencer relations, kampanie performance i content marketing oraz kompleksową realizację kampanii komunikacyjnych.

Wśród klientów agencji znajdują się takie podmioty jak Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.

Nową identyfikację wizualną przygotowała Leniva Studio.

Dołącz do dyskusji: Remarkable Ones zmienia się w Ro

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tekla
Super, gratuluję! Świetny zespół
odpowiedź
User
Pucio
A co świetnie zepsuł?
odpowiedź