Remarkable Ones zmienia się w Ro

Po ponad 6 latach obecności na rynku usług public relations Remarkable Ones, przechodzi rebranding i zmienia się w Ro. Poza zmianą wizerunku, agencja poszerza zakres usług o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych 360 stopni oraz działania dla branży Web3.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Remarkable Ones, od początku swojej działalności, specjalizuje się w komunikacji projektów z obszaru innowacji dla korporacji, startupów, funduszy VC, a także podmiotów publicznych, których obszar działalności dotyka nowych technologii. Kontynuując dynamiczny rozwój, agencja przechodzi właśnie rebranding, któremu towarzyszy zmiana nazwy, identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa.

–  Rośniemy w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Zależało nam, aby nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa wyrażały wartości wpisane w DNA agencji od początku jej istnienia. Od lat skutecznie i z sukcesami opowiadamy angażujące historie o tych, którzy zmieniają świat. Jednak u podstaw tego, co robimy, od zawsze leżało strategiczne podejście, wykraczające daleko poza tradycyjne relacje z mediami  – podsumowuje Magda Mikulska, partner Ro.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/remarkable-ones-umowa-binance ##

Ro dla branży WEB3

Zmianom wizerunkowym towarzyszy rozszerzenie portfolio usług, rozbudowane o realizację zintegrowanych kampanii marketingowych – wizerunkowych 360 stopni i działania dla podmiotów z branży WEB3. Nowe usługi są dopełnieniem strategii firmy, która zakłada kompleksowe podejście do projektów komunikacyjnych – od koncepcji, poprzez współpracę z mediami i influencerami/liderami opinii, tworzenie treści, aż do wykorzystania kanałów social media i kampanii digital.

- W obszarach takich jak WEB3 świętym gralem komunikacji pozostają kompetencje w zakresie budowania społeczności, growth hackingu, współpracy z wyspecjalizowanymi liderami opinii, kompleksowego zarządzania doświadczeniem użytkownika oraz retencją użytkowników - tłumaczy Krystian Cieślak, dyrektor zarządzający agencji.

https://www.wirtualnemedia.pl/remarkable-ones-obsluga-pr-polska-agencja-rozwoju-przedsiebiorczosci-parp,7170200644819073a

Ro to obecnie 12-osobowy zespół konsultantów odpowiedzialnych za strategie, koncepty kreatywne, działania media i influencer relations, kampanie performance i content marketing oraz kompleksową realizację kampanii komunikacyjnych.

Wśród klientów agencji znajdują się takie podmioty jak Sodastream, Student Depot, Booksy, uPacjenta, Infoshare, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Niantic Inc., twórcy gry PokemonGo.

Nową identyfikację wizualną przygotowała Leniva Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style