PZPN w najbliższych dniach ma poinformować o zawarciu nowych umów sponsorskich.
– Finalizujemy rozmowy zarówno z naszymi obecnymi, wieloletnimi i zaufanymi partnerami, jak i nowymi firmami, które chcą inwestować w sport i rosnąć w siłę wraz z reprezentacją Polski, czyli najważniejszą drużyną w kraju. Mogę już teraz zdradzić, że nasza piramida sponsorska pozostanie wypełniona, a przychody z tytułu umów sponsorskich będą rekordowe w całej historii PZPN – mówi Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polscy-pilkarze-powinni-grac-w-reprezentacji-za-darmo-opinie-podzielone ##
Koniec współpracy z T-Mobile, Ustronianką, Oshee i 99rent
PZPN potwierdził oficjalnie podawane przez Wirtualnemedia.pl w połowie grudnia informacje, że z końcem roku wygasła umowa z oficjalnym sponsorem reprezentacji - telekomem T-Mobile. Trwała na od 1 marca 2020 roku.

PZPN potwierdził też, że kadry nie będzie sponsorować natomiast marki napojów izotonicznych Oshee. Ze Związkiem brand współpracował od 1 października 2016 (1 sierpnia 2018 roku firma została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski). Z firmą 99rent, jako Oficjalnym Partnerem reprezentacji Polski, PZPN współpracował od 1 sierpnia 2014 roku, natomiast z Ustronianką od 1 stycznia 2015. Obie marki wygasiły umowy wraz z końcem 2022 roku, o czym także informowaliśmy na łamach naszego serwisu.
– W imieniu PZPN pragnę serdecznie podziękować za współpracę naszym Oficjalnym Sponsorom i Partnerom. Wspólnie przeżyliśmy wiele bardzo emocjonujących chwil związanych z polskim futbolem. W czasie trwania naszej współpracy reprezentacja Polski brała udział w turniejach finałowych mistrzostw świata i Europy, a nasi Sponsorzy i Partnerzy zawsze ją wspierali, za co jeszcze raz pragnę wyrazić wdzięczność i uznanie. Z pewnością spotkamy się jeszcze na piłkarskim szlaku, w końcu łączy nas piłka – powiedział Łukasz Wachowski.











