SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec „True Love”. Reality-show nie wróci do TVN7

Kanał TVN7 nie planuje realizacji drugiej edycji programu „True Love”, którego pierwszą serię stacja emitowała w ramówce wiosennej - dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl. Randkowy reality-show notował wyniki poniżej oczekiwań stacji.

„True Love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji.

W programie sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową. Gospodynią reality-show była Edyta Zając.

TVN7 emitowała „True Love” wiosną br. w dni powszednie o godz. 20.00, rezygnując wtedy z emisji siódmej edycji „Hotelu Paradise” - ta pojawiła się na antenie jesienią br. Z kolei latem nadawano specjalną edycję „Hotel Paradise. All Stars” z udziałem uczestników poprzednich serii. Wszystkie te programy nagrywano w styczniu i lutym w Kolumbii – za ich produkcję wykonawczą odpowiadała firma Golden Media Polska.

Z danych Nielsena wynika, że „True Love” w Siódemce oglądało 319 tys. osób. Przełożyło się to na 2,48 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 3,74 proc. w grupie 16-49 oraz 3,46 proc. w grupie 16-59. Było to też o 100 tys. widzów mniej niż gromadziła emitowana rok wcześniej edycja„Hotelu Paradise”, a wyniki w telewizji nie były wystarczające dla stacji.

Z naszych informacji wynika, że drugi sezon programu „True Love” na pewno nie pojawi się w ramówce TVN7 wiosną przyszłego roku. Jest mało prawdopodobnie, by nastąpiło to też w kolejnym sezonie.

Będzie nowa strategia Siódemki

Siódemka pod koniec roku przedstawi nową strategię na 2024 rok. Bogdan Czaja, group vice president TVN Warner Bros. Discovery odpowiedzialny za programmimg, mówił nam we sierpniu br., że w 2024 r. wydatki program stacji zostaną przynajmniej na takim samym poziomie jak w tym roku. - Jest nawet szansa, że pokażemy jeszcze kilka nowych programów – mówił nam Czaja. 

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc., a w grupie 16-49 było to 3,92 proc.

Dołącz do dyskusji: Koniec „True Love”. Reality-show nie wróci do TVN7

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Może zacznie do niektórych decydentów docierać że bikini reality skończył się w Polsce jakieś dwa sezony temu
odpowiedź
User
Do TVN
Precz z paradokumentami i patoreality!
odpowiedź
User
mike
Po latach wszystkie tego typu programy notują realnie śladową oglądalność. Już obraz kontrolny miałby większą oglądalność. I DOBRZE!
odpowiedź