Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem

Ruszyła nowa kampania internetowa promująca Konto dla Młodych w PKO Banku Polskim. Za koncept odpowiada agencja Artegence, za zakup mediów Havas Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Konto dla młodych PKO BP reklamowane LOLcontentem

Kampania kierowana jest do młodszej grupy docelowej, stąd wykorzystanie memów i gifów (tzw. LOLcontentu). Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i gifach motyw „Deal with it”, którego zobrazowaniem są charakterystyczne okulary. Symbolizują one pewność siebie, która w tym przypadku dotyczy dobrych decyzji odnośnie do wyboru konta. Uzupełnieniem akcji są aktywacje z mikroinfluencerami, które zakończą się konkursem na fanpage’u banku, reklamy BTL oraz kampania w social mediach (Facebook, InstaStories, SnapchatStories).

Akcja obejmuje portale z treściami humorystycznymi, jak Kwejk.pl, Demotywatory.pl czy Joemonster.org.

Za koncept kreatywny, prowadzenie działań w digitalu i materiał BTL odpowiada Artegence. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję