SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koral nie wstrzymuje reklam lodów Bracia Koral ze Zbigniewem Wodeckim

Firma PPL Koral, mimo choroby Zbigniewa Wodeckiego, nie wstrzyma emisji reklam swoich lodów Bracia Koral z jego udziałem. Zdaniem ekspertów zdjęcie teraz tych spotów byłoby wręcz niezręczne, bo nie mamy tu do czynienia z uwłaczającym zachowaniem, dwuznaczną postawą, a niefortunnym zrządzeniem losu.

Zbigniew Wodecki w reklamie lodów Bracia Koral Article

O tym, że Zbigniew Wodecki został nowym ambasadorem marki lodów Bracia Koral-Lody Jak Dawniej produkowanych przez PPL Koral poinformowano w lutym br. Spoty z udziałem artysty emitowane są od kilku tygodni.

Pod koniec ubiegłego tygodnia w mediach pojawiła się informacja o ciężkim stanie zdrowia artysty, spowodowanym przez udar.

Mimo tych doniesień, spoty w których piosenkarz reklamuje lody Koral wciąż są emitowane.

Firma nie będzie ich wycofywać. Jak przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Lągawa z 365 Agencji, która pracuje dla PPL Koral, kampania z udziałem Zbigniewa Wodeckiego będzie kontynuowana mimo zaistniałej sytuacji.

- Natychmiast po otrzymaniu informacji o stanie zdrowia Pana Zbigniewa Wodeckiego Zarząd i Dyrekcja firmy PPL Koral niezwłocznie skontaktowa​li​ się z menedżmentem artysty. Wspólnie podjęliśmy decyzję o kontynuacji trwającej kampanii reklamowej marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem artysty. Utrzymujemy stały kontakt i cieszą nas informacje o poprawiającym się stanie zdrowia muzyka płynące z bezpośredniego otoczenia Pana Zbigniewa. Wszyscy trzymamy bardzo mocno kciuki za powrót artysty do zdrowia - przekazała nam w imieniu firmy Aleksandra Lągawa.

Wątpliwości co do tego, że kampania z udziałem artysty powinna trwać, nie mają Sebastian Stępak, managing director agencji MSLGroup Poland i Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.

- Marka musi być przygotowana do komunikacji i odpowiedzi na pytania w tej sytuacji, jednak winna kontynuować emisję spotu. Pan Zbigniew, jego pogoda ducha i niezwykła pozytywna siła jaką przekazuje jest absolutnie unikalna. Sam spot jest neutralny i pozostaje w tonacji osobowości artysty. Koral poprzez kontynuację emisji wysłałby bardzo silny sygnał kibicując Panu Wodeckiemu. Każde wyświetlenie spotu to w tych realiach wyraz solidarności i najwspanialsze życzenia powrotu do zdrowia. Nie mamy do czynienia z uwłaczającym zachowaniem, dwuznaczną postawą - a niefortunnym zrządzeniem losu - to może spotkać każdego z nas. Marketerzy Koral mogą rozważyć nie tylko kontynuację kampanii, ale również wsparcie Pana Zbigniewa w powrocie do formy, demonstrując szacunek do partnera biznesowego, z którym pracują posiłkując się jego nieskazitelnym wizerunkiem - uzasadnia Sebastian Stępak.

Podpowiada, że w tej sytuacji warto spojrzeć na problem szerzej. Sugeruje, że marka mogłaby pomóc osobom, które są w grupie ryzyka. -Jak widać seniorzy są dla tej marki bardzo ważną grupą docelową - mówi Stępak.

Również Piotr Czarnowski uważa, że nie ma nic złego w tym, że reklamy z Wodeckim są nadal emitowane. - Przecież on żyje i wszyscy wierzymy, że wróci do zdrowia. Pewnie większość ludzi, znając sytuację i widząc go na ekranie, myśli: fajny gość, życzę mu zdrowia, a nie zastanawia się czy Koral postępuje etycznie czy nie. Moim zdaniem zdjęcie teraz tych reklam byłoby wręcz niezręczne - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koral nie wstrzymuje reklam lodów Bracia Koral ze Zbigniewem Wodeckim

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Co za durna reklama. Na jednym ujęciu lody trzyma nieotworzone za chwilę otworzone i jeszcze jedzą na ulicy łyżeczkami lody ze sklepowego pudełka obok lodziarni w której nie sprzedają ich w ten sposób na pewno.
14 13
odpowiedź
User
miś społeczny
Podobnie postępują w programie "Jaka to melodia" po wypadku Johna McInerney z zespołu Bad Boys Blue. Ich występy z puszki lecą w programie w najlepsze.
12 8
odpowiedź
User
ja
Kierujący samochodem muzyk marki Lexus, doprowadził do zdarzenia z samochodem Volvo z naczepą.

To z polskiej Wikipedii o tym jego wypadku. I dlatego ja nigdy na polską Wikipedię nie dam grosza.
12 10
odpowiedź
User
ja
Podpowiada, że w tej sytuacji warto spojrzeć na problem szerzej. Sugeruje, że marka mogłaby pomóc osobom, które są w grupie ryzyka. -Jak widać seniorzy są dla tej marki bardzo ważną grupą docelową - mówi Stępak.

Dla was jest istotna sprzedaż lodów. Co wy macie z seniorami wspólnego i z lodami jak dawniej, skoro firma istnieje od 1979 roku i lody w tej cenie wszystkie mają to samo w składzie?
11 8
odpowiedź
User
TeMa
Nie wiem czy reklama pomoże lodom. Ogladajac tą reklamę mamy swiadomosc że polecający leży w szpitalu i walczy o zycie. To pokazuje że reklama jest niewiarygodna Ktoś wziął kasę i mają prawo, ale są uczucia i wielu lubi artystę i interesuje się jego stanem.Po prostu brak empatii że strony firmy Koral.
10 10
odpowiedź